طرح حذف قبض کاغذی گاز در شرکت گاز استان ایلام اجرا شد

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از اجرای فرآیند حذف قبض کاغذی گاز در این استان خبرداد و گفت: این طرح با هدف کاهش هزینه‌ها آغاز شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، عباس شمس‌الهی با اعلام این خبر گفت: شرکت گاز استان ایلام هم‌راستا با دولت تدبیر و امید و به منظور کاهش هزینه‌ها، صیانت از جنگل‌ها و منابع طبیعی و توسعه دولت الکترونیک، اقدام به حذف قبوض کاغذی گاز در چند مرحله می‌کند.

وی افزود: در مرحله نخست این طرح که از اواخر تیر ماه ۹۸ اجرایی می‌شود، قبوض گاز در سه شهرستان بدره، ملکشاهی و آبدانان حذف و صورتحساب مشترکان به صورت پیامک ارسال می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه طرح حذف قبوض کاغذی گاز تا پایان آذرماه امسال در سراسر استان ایلام اجرا خواهد شد، اظهار کرد: مشترکان برای دریافت اطلاعات صورتحساب گاز خود می‌توانند به ۶ روش الکترونیکی شامل؛ وب‌سایت شرکت گاز استان، سایت شرکت ملی گاز، سامانه پیامکی، تلفن گویا، اپلیکیشن سامانه ارتباطی شرکت گاز استان ایلام و نیز از طریق سامانه جامع ارتباط با مشتریان شرکت گاز استان ایلام (CRM) اقدام کنند.

به گفته وی، تسریع در دریافت صورتحساب اشتراک گاز، تسریع در پرداخت صورتحساب و وصول مطالبات، کاهش هزینه‌های چاپ قبوض، کاهش مراجعات مردمی به ادارات گاز نواحی از مزایای اجرای طرح حذف قبض کاغذی گاز است.

کد خبر 290730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =