بررسی شرایط بیمارستان نفت مسجد سلیمان پس از وقوع زلزله اخیر

به دنبال وقوع زمین لرزه ۵.۷ ریشتری در مسجدسلیمان و انتشار شایعه‌هایی درباره تعطیلی و تخلیه بیمارستان صنعت نفت، نماینده معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ضمن بازدید، وضع نیروی انسانی صنعت نفت و مشکلات آنان را بررسی کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، غلامرضا شاه کرمی، مدیرکل سلامت، تربیت بدنی و مسئولیت اجتماعی وزارت نفت و حبیب‌الله سمیع، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در جریان سفر به مسجدسلیمان، از نزدیک شرایط نخستین بیمارستان خاورمیانه را پس از وقوع زلزله اخیر در مسجد سلیمان برسی کردند.

نمایندگان اعزامی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران از بخش آسیب‌دیده اورژانس و دیگر بخش‌های بیمارستان بازدید کردند و در جریان فعالیت‌های بیمارستان نفت قرار گرفتند.

مدیرکل سلامت، تربیت بدنی و مسئولیت اجتماعی وزارت نفت با اشاره به اینکه با دستور معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی به این منطقه سفر کرده است، گفت: در ابتدا بازدیدی از بیمارستان نفت مسجدسلیمان داشتیم که باوجود خبرهای نگران کننده‌ای که درباره تخریب و تخلیه بیمارستان نفت در شبکه‌های مجازی منتشر شد، متوجه شدیم خوشبختانه به جز خسارت به بخش اورژانس، بقیه بخش‌های این بیمارستان آسیبی ندیده است.

شاه‌کرمی افزود: همکاران مطمئن باشند خواست معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت رسیدگی به مشکلات آنان در حادثه وقوع زلزله است و از هیچ کمک و مساعدتی در برای رفع دغدغه‌های کارکنان به‌عنوان سرمایه‌های بی‌بدیل این صنعت دریغ نمی‌کنیم.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت نیز با اشاره به نقش و تأثیر فعالیت‌های این بیمارستان به کارکنان صنعت نفت و خانواده‌های آنان از حضور یک تیم کارشناسی برای ارزیابی‌های فنی و صحیح از خسارت‌های وارده خبر داد.

سمیع افزود: در این بازدید نقاط قرمز، زرد و سبز درباره ادامه کار و فعالیت بیمارستان نفت مسجدسلیمان مشخص و اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی این سازمان به دو بخش میان مدت شامل بازسازی بخش آسیب‌دیده اورژانس و تکمیل پروژه نیمه‌کاره بخش زنان و CCU و برنامه بلندمدت به‌منظور احداث ساختمان جدید تقسیم‌بندی می‌شود.

قباد ناصری، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان که در این بازدید نماینده معاون وزی را همراهی می‌کرد، گفت: اعزام نماینده ویژه بلافاصله پس از وقوع این حادثه به مسجدسلیمان نشانه توجه به نیروی انسانی و تلاش برای حفظ و انگیزه‌بخشی به این سرمایه واقعی و بی‌تکرار صنعت نفت و اهمیت پدافند غیرعامل است.

وی افزود: بیمارستان نفت مسجدسلیمان نیز از دیرباز تاکنون منشا خدمات مختلف پزشکی، بهداشتی و درمانی به جامعه کارکنان صنعت نفت و همچنین شهروندان بوده و به‌عنوان نماینده این جامعه ایثارگر و همچنین شهروندان شریف این شهر از مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تقاضا داریم با توجه به بزرگی خانواده صنعت نفت، پروژه احداث بیمارستان جدید و مراکز تخصصی بهداشتی و درمانی در این شهر را با جدیت دنبال کنند.

کد خبر 290864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =