هجمه‌های اخیر به زنگنه منطقی نیست، باید به این وزارتخانه کمک کنیم

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی گفت ضمن غیر منطقی خواندن هجمه‌های اخیر عیله وزیر نفت گفت: باید در این شرایط به وزارت نفت کمک کنیم، این وزارتخانه نمی‌تواند در دو جبهه داخلی و خارجی به صورت همزمان بجنگد.

مهرداد بائوج لاهوتی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، در تشریح نشست امروز (یکشنبه، ۲۳ تیرماه) فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی که با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت برگزار شد، گفت: در این نشست مباحث مختلف صنعت نفت بررسی شد.

وی با بیان اینکه وزیر نفت تلاش می‌کند نفت ایران فروخته شود، افزود: در این نشست وزیر نفت درباره صادرات و فروش نفت ایران توضیحاتی ارائه کرد، همچنین گزارش‌ها نشان می‌دهد که در فروش محصولات پتروشیمی نیز وضع خوبی داریم.

لاهوتی با اشاره به اینکه در نشست امروز فراکسیون مستقلین مجلس با زنگنه مباحثی درباره بابک زنجانی مطرح شد، تصریح کرد: متاسفانه بابک زنجانی اعلام می‌کند اموالی در اختیار دارد، در حالی که چنین اموال و دارایی‌هایی وجود ندارد و وی تنها به دنبال وقت‌کشی است.

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس با حمایت از وزیر نفت، عنوان کرد: فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی به وزیر اعلام کرد که با قوت به فعالیت خود ادامه دهد و اجازه ندهد بابک زنجانی‌های جدید خلق شوند.

وی با بیان اینکه هجمه‌های اخیر به زنگنه منطقی نیست، اظهار کرد: باید به این وزارتخانه کمک کنیم، وزارت نفت نمی‌تواند در دو جبهه داخلی و خارجی به صورت همزمان بجنگد.

لاهوتی به موضوع توقیف نفتکش حامل نفت خام ایران در تنگه جبل الطارق اشاره و عنوان کرد: وزیر نفت در این نشست  گفت که موضوع توقیف این نفتکش توسط دولت انگلیس پیچیده نیست و قابل حل است.

کد خبر 290971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =