مانور تخلیه اضطراری کارکنان شرکت ملی نفت برگزار شد

به همت مدیریت اچ‌اس‌یی و کمیته شرایط اضطراری شرکت ملی نفت ایران، نخستین دوره از مانور تخلیه اضطراری کارکنان شرکت ملی نفت ایران برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، نخستین دوره از مانور تخلیه اضطراری کارکنان شرکت ملی نفت ایران صبح امروز (دوشنبه، ۲۴ تیرماه) در محل ساختمان مرکزی دوازدهم این شرکت برگزار شد.

محمدرضا امیری‌فرد، رئیس کمیته شرایط اضطراری شرکت ملی نفت ایران درباره اهداف برگزاری این دوره گفت: این مانور با هدف شناسایی کاستی‌ها و بالا بردن سرعت عمل سرانجام حفظ ایمنی در ساختمان مرکزی دوازدهم شرکت ملی نفت ایران برگزار شد.

وی ادامه داد: به دلیل وجود برخی محدودیت‌های مربوط به اطلاع‌رسانی در ساختمان‌های بزرگ شرکت ملی نفت ایران، تصمیم گرفته شد تا نخستین دوره از مانورهای تخلیه اضطراری کارکنان در ساختمان مرکزی دوازدهم که کمتر در معرض تردد مردم است، انجام شود.

امیری‌فرد اظهار کرد: این ساختمان حدود ۱۰۶ کارمند دارد و سعی شد با ایجاد فضای اضطراری مناسب، نسبت به تخلیه فوری این افراد اقدام شود.

به گفته وی، این مانور نخستین دوره از مانور تخلیه اضطراری کارکنان بوده و بنا بر برنامه‌ریزی انجام شده، حداقل یک دوره مانور دیگر با این محوریت تا پایان سال انجام خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در این مانور ضمن تخلیه همه کارکنان شاغل در ساختمان مرکزی دوازدهم، هفت نفر از کارکنان نیز از طریق شوت نجات منتقل شدند، همچنین عملیات انتقال مصدوم فرضی به آمبولانس نیز انجام شد.

کد خبر 291027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =