پاکدستی زنگنه بر همگان آشکار است

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افتخار بزرگی است که زنگنه پس از چند سال وزارت، سند پاکدستی‌اش بر همگان آشکار است، گفت: حمله‌ها، هجمه‌ها و انتقادهای تخریب‌کننده اخیر علیه وزیر نفت نوعی بازی سیاسی است.

محمدرضا تابش، نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان اینکه زنگنه را از سال‌های دور و زمانی که وزیر جهاد سازندگی بود می‌شناسم، گفت: زنگنه را فردی متعهد می‌دانم و باورم بر این است که حمله‌ها، هجمه‌ها و انتقادهای تخریب کننده اخیر علیه وی نوعی بازی سیاسی است.

وی افزود: در نشست‌های کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی هر زمان سخنی از نفت، تغییر و تحول در اساسنامه صنعت نفت، تغییر قیمت و ... است زنگنه نیز حضور دارد و با حساسیت کامل بحث‌ها را دنبال می‌کند تا بهترین نتیجه که به نفع کشور و مردم باشد حاصل شود.

نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی وقت‌گذاری و مدیریت زمان را ویژگی دیگر زنگنه دانست و تصریح کرد: یک بار که با زنگنه به نشست سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) رفته بودم از نزدیک مدیریت فوق‌العاده ایشان را مشاهده کردم، به‌طوری که در نشست‌های این سازمان منظم  حضور داشت و از منافع کشور به‌خوبی دفاع می‌کرد.

تابش، پاکدستی زنگنه را یکی دیگر از ویژگی‌های وزیر نفت دانست و عنوان کرد: در دولت‌های هفتم و هشتم (دولت اصلاحات) و همچنین دولت تدبیر و امید،  پاکدستی وی برایم ثابت شده که این ویژگی بر همگان نیز آشکار است.

کد خبر 291036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =