زنگنه سدی در برابر خلق بابک زنجانی‌های جدید ایجاد کرده است

رئیس کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس گفت: زنگنه سدی در برابر خلق بابک زنجانی‌های جدید ایجاد کرده که طبیعی است برخی از این شرایط راضی نباشند، اما فراکسیون امید همانند گذشته از اقدام‌های وزارت نفت حمایت و تاکید می‌کند.

جلال میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، به نشست امروز (سه‌شنبه، ۲۵ تیرماه) فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی که با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت برگزار شد اشاره کرد و گفت: وزیر نفت در این نشست درباره شرایط تحریم و فروش نفت توضیحاتی ارائه کرد.

وی افزود: وزارت نفت همیشه در همکاری با دیگر ارکان نظام حرکت می‌کند، هم اکنون صنعت نفت نوک پیکان حملات دشمن در جنگ اقتصادی قرار دارد، بنابراین اینکه زنگنه می‌گوید نمی‌توان آماری از فروش نفت ارائه کرد برای ما نیز کاملا روشن است، زیرا سبب سوء‌استفاده دشمنان به‌ویژه آمریکا خواهد شد.

رئیس کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ادامه داد: زنگنه سدی در برابر خلق بابک زنجانی‌های جدید ایجاد کرده که طبیعی است برخی از این شرایط راضی نباشند، اما فراکسیون امید همانند گذشته از اقدام‌های وزارت نفت حمایت و تاکید می‌کند در شرایط کنونی باید بیش از گذشته مراقب بود تا پدیده‌هایی نظیر بابک زنجانی تکرار نشود.

کد خبر 291079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =