حراست صنعت نفت، سرباز نظام و صنعت است

رئیس سازمان حراست صنعت نفت گفت: ما پذیرفته‌ایم در خدمت صنعت نفت باشیم؛ ماموریتی را که قانون به ما واگذار کرده به‌درستی انجام دهیم و سرباز نظام و صنعت نفت هستیم.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، حسین حاجی‌حسینی در نشست سالانه مجامع حراست پالایش و پخش، با اشاره به اینکه صنعت پالایش و پخش هم‌اکنون ثبات و امنیت دارد، گفت: ما پارسال را با تلاش‌های مجموعه این صنعت توانستیم به خوبی پشت سر بگذاریم، هرچند سال بسیار سختی بود.

وی با یادآوری مشکلات موجود در تامین و توزیع سوخت کشور در سال ۹۷ به‌ویژه بروز برخی مشکلات در تامین سوخت مناطق شمالی کشور که زمستان گذشته رخ داد، افزود: با همراهی خوب مدیریت شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی ایران، نیروهای حراست، وزارت کشور و پلیس راهور، مسیر برای عبور و مرور نفتکش‌ها در محورهای شمالی کشور به خوبی هموار شد، اما به دلیل گمنامی همکاران‌مان در بخش حراست، هیچگاه برخی از این تلاش‌ها در جایی گفته و دیده نمی‌شود.

رئیس سازمان حراست صنعت نفت با بیان اینکه هم‌اکنون در صنعت پالایش و پخش، شرایط ثبات، آرامش و امنیت برقرار است، از تلاش‌های مدیرعامل، کارکنان و به‌ویژه حراست شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در این زمینه قدردانی کرد و این زحمات را قابل‌ دفاع خواند.

حاجی‌حسینی خطاب به همکاران حراست صنعت پالایش و پخش گفت: وظیفه و ماموریت ما صیانت از صنعت نفت است و حراست‌ها باید کمک حال مدیران ارشد و مشاوران امین مدیران باشند.

وی افزود: ما معتقدیم طبق آموزه‌های دینی، شرعی و قوانین، در حراست نباید هیچ کاری با خشونت دنبال شود، بلکه باید کارها با رأفت، خداپسندانه، دین‌مدارانه و قانونی پیگیری شود و چنانچه کسی خطا و تخلفی کرد، باید از مسیری درست و به دور از هیاهو و طبق ضوابط و مقررات به آن رسیدگی شود، البته اولویت با پیشگیری و تذکر مسائل است.

وی با تاکید بر اینکه اعتقاد ما بر این است که حراست مأمن همه افرادی است که در صنعت کار می‌کنند، اظهار کرد: معنای این حرف این نیست که اگر خطایی صورت گرفت نباید برخورد شود، اما باید با نظارت و رفتار درست درصدد جبران خطا برآمد، زیرا نیروی انسانی در صنعت به‌راحتی به دست نیامده است که بخواهیم به‌راحتی آن را از دست بدهیم. وظیفه ما مراقبت از نیروی انسانی است.

حاجی حسینی با تاکید بر اینکه نیروهای حراست زحمات بسیاری می‌کشند، تصریح کرد: نیروهای حراست همواره پایش می‌شوند و مورد رصد قرار می‌گیرند و در صورت بروز تخلف و اثبات آن، برخورد لازم صورت می‌گیرد.

کد خبر 291084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =