پاسخ مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی به فروش اسرار به شرکت خارجی

به گزارش شانا به نقل از ایران پترونت، حامد حوری‌جعفری، رئیس پژوهشکده مطالعات راهبردی فناوری مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی ضمن تکذیب خبر نقل‌ شده ازسوی هدایت‌الله خادمی، نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه این مؤسسه، اطلاعات سری انرژی ایران را در اختیار یک شرکت آلمانی قرار داده است، گفت: آقای خادمی به همکاری مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی با یک شرکت آلمانی اشاره کردند، در حالی که این مؤسسه هیچ‌گونه همکاری‌ با هیچ یک از شرکت‌های آلمانی ندارد.

وی افزود: مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی با یک مؤسسه آلمانی و در چارچوب کمیته مشترک ایران و آلمان با همکاری کامل وزارت نفت و وزارت امور خارجه همکاری می‌کند.

رئیس پژوهشکده مطالعات راهبردی فناوری مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی  ادامه داد: این مؤسسه آلمانی نهادی علمی-تخصصی-دولتی-پژوهشی به نام دنا و یک نوع همکاری مشترک در حوزه کارایی انرژی است.

حوری‌جعفری از خادمی خواست در دقت، صداقت و سلامت منابعی که این اطلاعات را در اختیارش قرار داده‌اند توجه بیشتری کند.

وی ضمن تکذیب در اختیار گذاشتن اسرار کشور به یک شرکت آلمانی گفت: فعالیت‌های مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی در چارچوب مصالح ملی است و همه همکارانی که در این مؤسسه فعالیت می‌کنند به این امر واقف هستند.

کد خبر 291090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =