تامین آب شرب روستاهای بخش غیزانیه از سوی شرکت مارون

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، روزانه ۹۶ هزار لیتر آب آشامیدنی برای روستاهای بخش غیزانیه تامین می‌کند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، بختیار بلدی، مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون گفت: در بخش‌ها و روستاهایی که حوزه جغرافیایی آنها در گستره عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون قرار دارد، اقدام‌های مهمی برای رفع نیازهای بهداشتی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی آنها انجام شده است.

وی با اشاره به مشکل آب شرب منطقه افزود: روزانه سه دستگاه تانکر در دو نوبت ۹۶ هزار لیتر آب آشامیدنی را برای روستاهای تابع بخش غیزانیه تامین می‌کنند تا در شرایط اقلیمی موجود، مردم این خطه با کمبود آب روبه‌رو نشده و از به‌وجود آمدن ریسک بهداشتی پیشگیری شود.

بلدی یادآور شد: تامین مالی ۱۲۰ میلیارد ریال از بودجه مورد نیاز طرح آبرسانی از صفیره تا غیزانیه از طرف شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به دو شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون و کارون ابلاغ شد که تاکنون و برحسب پیشرفت کار ما ۲۶ میلیارد از ۶۰ میلیارد ریال تعهد شرکت مارون را تامین کرده‌ایم.

مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون اظهار کرد: بر اساس اعلام آبفا، پروژه مذکور اوایل آبان‌ماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید و تا آن زمان، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون، آبرسانی با تانکر را برای روستاهای بخش غیزانیه  ادامه خواهد داد.

کد خبر 291580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =