توسعه گازرسانی در کشور به پایان کار خود نزدیک می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: توسعه گازرسانی در سطح کشور به پایان کار خود نزدیک می‌شود و تنها استان سیستان‌وبلوچستان مانده که گازرسانی به آن با شتاب و تلاش بسیار در حال انجام است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسن منتظر تربتی امروز (پنجشنبه، دهم مردادماه) در نشست هیئت‌ مدیره شرکت گاز استان آذربایجان شرقی افزود: رضایت مردم، معیار و شاخصه اصلی شرکت ملی گاز ایران است؛ از همین رو ما خدمات‌مان را روز به روز با کیفیت‌تر و مطلوب‌تر ارائه می‌دهیم.

وی افزود: امروز گازرسانی در کشور وضع مطلوبی دارد و به مدد تدبیری که در سال‌های گذشته به‌ویژه در بند «ق» تبصره 2 قانون بودجه سال 93 اندیشیده شد، فرصتی به دست آمد تا توسعه گازرسانی با شتاب بیشتری انجام شود؛ به‌ویژه آنکه این مهم بدون وابستگی به بودجه دولت انجام شد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: اینکه می‌توانیم فعالیت‌های توسعه‌ای را در قالب خدمتی که بر دوش ما نهاده شده، انجام دهیم که نتیجه آن، رفاه و توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی برای کشور و مردم است، نعمت بزرگی است.

تربتی تصریح کرد: شاید در هیچ کجای دنیا موضوع عدالت اجتماعی و ایجاد رفاه برای مردم به این گستردگی نباشد و کمتر کشوری در دنیا باشد که بتواند توسعه گازرسانی را مانند کشور عزیزمان ایران، در این سطح از روستاها انجام دهد و بتواند ۹۵ درصد جمعیت آن را به شبکه گاز متصل کند.

معاون وزیر نفت در امور گاز خطاب به مدیران و رؤسای شرکت گاز استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: خدمتی که شما و همکارانتان در گازهای استانی انجام می‌دهید، خدمتی مردمی است و شما در صف مقدم این خدمت‌رسانی هستید، زیرا همکاران شما در سکوها و پالایشگاه‌ها زحمات بسیاری برای استخراج، پالایش و انتقال این گاز می‌کشند که شاید از دید مردم به دور باشد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بار مسئولیت چنین توسعه‌یافتگی در کشور بر دوش نیروی انسانی قرار دارد، عنوان کرد: باید برای هرچه بالاتر بردن کیفیت کار و ارائه خدمات، در نیروی انسانی ایجاد انگیزه کرد، زیرا رضایت مردم معیار و شاخصه اصلی ماست. بنابراین باید در وهله نخست، نیروی انسانی ما از سازمان خود راضی باشند تا بتوانند این رضایت را برای مردم که تمام خدمات را برای آنها انجام می‌دهیم، حفظ کنند.

تربتی گفت: نگاه شرکت گاز به عنوان شرکت آینده‌نگر به شکلی می‌تواند باشد که در آینده بتوان این وجهه خوب و این سرآمدی را حفظ کرد و به نوعی در نگاه جدید، همان کیفیت ارائه خدمات است.

به گفته وی، ما باید به گونه‌ای عمل کنیم که هم شبکه تاب‌آور و پایداری داشته باشیم و هم بتوانیم از روش‌های نوین استفاده کنیم تا مشتریان رضایت کامل داشته باشند.

در ابتدای این جلسه، سیدرضا رهنمای توحیدی، مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی نیز گزارشی از عملکرد این شرکت ارائه کرد.

کد خبر 291626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =