۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱
  • کد خبر: 292403
پزشکیان: در شرایط بحران و جنگ همه باید کمک کنند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط بحرانی و جنگ باید به یکدیگر کمک کنیم، نه اینکه هر روز مسائلی را مطرح و مشکلات جدیدی ایجاد کنیم.

مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با اشاره به اینکه متاسفانه هم اکنون برخی مسئولان همانند وزیر نفت که در خط مقدم نبرد با دشمنان قرار دارند هم در خارج و هم در داخل با چالش‌هایی روبه‌رو می‌شوند، گفت: زمانی که در شرایط بحران و درگیر جنگ هستیم باید به یکدیگر کمک کنیم، نه اینکه هر روز مسائلی را مطرح و مشکلات جدیدی را ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه هر فردی ادعا دارد در شرایط کنونی می‌تواند نفت بفروشد و ارز آن را وارد کشور کند، درنگ نکند، افزود: بنده در نشستی حضور داشتم که در آنجا وزیر نفت اعلام کرد هر فردی ادعا دارد می‌تواند نفت بفروشد و ارز آن را به کشور برگرداند، به‌طور حتم این کار را انجام دهد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: می‌گویند وزیر نفت نمی‌تواند در شرایط تحریم نفت بفروشد، پاسخ می‌دهیم شما می‌توانید این کار را انجام دهید، اما پول آن باید بازگردد.

پزشکیان، تخریب‌ها علیه وزیر نفت را ناجوانمردانه دانست و تصریح کرد: در شرایطی که آمریکا به دشمنی خود ادامه می‌دهد و مشکلاتی برای کشور ایجاد می‌کند، برخی نیز در داخل به جای اینکه بگویند دشمن مشکل ایجاد کرده، مسئولان داخلی را دشمن قلمداد می‌کنند که این اقدامی ناجوانمردانه است.

کد خبر 292403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =