تولید ۶۹ میلیارد متر مکعب گاز در کارنامه یک‌ساله نفت مناطق مرکزی

شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در یک‌سال اخیر در مجموع حدود ۶۹ میلیارد متر مکعب گاز تولید کرده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، رامین حاتمی، مدیرعامل این شرکت گفت: نفت مناطق مرکزی در یک سال گذشته در مجموع موفق به تولید ۶۸ میلیارد و ۹۸۵ میلیون مترمکعب گاز شده است.

وی در تشریح فعالیت‌های شرکت نفت مناطق مرکزی عنوان کرد: این شرکت مسئولیت تولید و توسعه در ۵۱ میدان گازی، ۲۸ میدان نفتی و یک میدان گازی – نفتی را به‌عهده دارد که از این میان، تاکنون ۱۳ میدان گازی و ۱۳ میدان نفتی توسعه یافته‌اند و در مدار تولید هستند.

حاتمی افزود: پارسال در راستای تامین پایدار انرژی، پروژه‌هایی مانند اجرای عملیات اجرایی طرح افزایش تولید میدان نفتی سعادت‌آباد، بهره‌برداری از مرکز جمع‌آوری گاز در خانگیران، پروژه برق‌رسانی به میدان دانان، واگذاری نخستین طرح مزایده فروش گازهای مشعل در میدان نفت‌شهر و سومار، امضای سه فقره قرارداد افزایش و نگهداشت تولید نفت و لرزه‌نگاری چهار میدان نفتی و گازی تنگ بیجار، دلاوران، باباگیر و بانکول اجرایی شد.

وی با اشاره به نقش راهبردی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در مسیر تامین گاز و نفت مورد نیاز کشور تصریح کرد: تولید گاز در منطقه خشکی ازطریق شرکت‌های تابعه نفت مرکزی از جمله شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق، تامین پایدار گاز را در ۶ استان شمال و شرق کشور به دنبال دارد، همچنین در غرب کشور ۶ میدان مشترک نفتی وجود دارد که همه تلاش خود را برای بهره‌برداری بهینه از آنها انجام می‌دهیم.

حاتمی گفت: در کنار تولید به عنوان ماموریت اصلی شرکت، نگاه ویژه‌ای هم به صیانت از محیط زیست و فعالیت‌های عام‌المنفعه در قالب مسئولیت اجتماعی داریم.

کد خبر 292509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =