روند استخدام فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت ادامه دارد

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت به فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت (ورودی سال ۹۴ و قبل از آن) اطمینان خاطر داد که روند استخدام آنان مطابق ضوابط دنبال می‌شود و وزارت نفت در صورت نیاز و متناسب با تعداد پذیرفته‌شدگان این گروه در فرآیند مصاحبه، نسبت به اخذ مجوزهای بیشتر استخدامی اقدام می‌کند.

فرزین مینو در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان این مطلب گفت: علاوه بر اخذ دو مجوز استخدام فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت از سازمان اداری و استخدامی، جمعا به میزان ۳۵۰ نفر در سال‌های ۹۵ و ۹۶ که مطابق با این مجوز ۳۵۰ نفر نیز استخدام شده‌اند، وزارت نفت امسال هم نسبت به دریافت مجوز جدیدی برای استخدام ۲۵۰ نفر دیگر از این دسته فارغ‌التحصیلان اقدام کرد و مراحل جذب فارغ‌التحصیلان در قالب مجوز جدید در حال اجراست.

وی یادآور شد: به این ترتیب افزون بر استخدام ۶۰۰ نفر (۳۵۰+۲۵۰) از فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت، وزارت نفت در صورت نیاز و متناسب با تعداد پذیرفته‌شدگان این گروه در فرایند مصاحبه، نسبت به اخذ مجوزهای بیشتر استخدامی اقدام خواهد کرد.

مینو با بیان اینکه بنابراین هیچ جای نگرانی برای فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت وجود ندارد، ادامه داد: با تکیه بر قانون و پیرو دستور اکید وزیر نفت، ما به تعهدهای‌مان در قبال همه فارغ‌التحصیلان گروه الف ورودی سال ۹۴ و پیش از آن عمل می‌کنیم و خود را مکلف می‌دانیم نسبت به دریافت مجوز و استخدام هر تعداد از این گروه که در فرآیند مصاحبه پذیرفته شوند، اقدام کنیم.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، جذب دانش‌آموختگان یادشده را از اولویت‌ها و دغدغه‌های وزیر نفت عنوان کرد و گفت: این معاونت، گزارش‌های لازم در این زمینه را به صورت هفتگی و ماهانه به آقای زنگنه ارائه می‌دهد.

وی اظهار کرد: فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت در صورت وجود هرگونه سوال و ابهام، می‌توانند مراتب را از اداره کل آموزش، برنامه‌ریزی نیروی انسانی و تحول اداری پیگیری کنند.

کد خبر 293398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =