امضای قرارداد توسعه فناوری پلی‌اتیلن ترفتالات در نمایشگاه ایران‌پلاست

قرارداد توسعه فناوری پلی‌اتیلن ترفتالات در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست بین شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و پتروشیمی شهیدتندگویان امضا شد.

به گزارش خبرنگار شانا، قرارداد توسعه فناوری پلیاتیلن ترفتالات روز دوشنبه (یکم مهرماه) در حاشیه دومین روز از سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست میان علی پژوهان، مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و سیدرضا قاسمی شهری، مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان امضا شد.

در این آیین، علی محمد بساق‌زاده، مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار کرد: پتروشیمی شهید تندگویان به دلیل تولید محصولات ویژه، اهمیت ویژه‌ای در صنعت پتروشیمی کشور دارد و محصولات تولیدی این شرکت منحصربه‌فرد است.

وی افزود: پارسال شرکت پتروشیمی شهید تندگویان همه محصولات خود را به دلیل نیاز کشور در داخل عرضه کرد و اکنون نیز با توجه به افزایش ظرفیت در حال برنامه‌ریزی برای صادرات است.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به ضرورت افزایش تنوع تولید، کیفیت و حجم تولید این مجتمع گفت: با استفاده از فناوری‌های نو جهان ضرورت دارد تا واحدهای پتروشیمی تندگویان بهینه‌سازی شوند و این قرارداد نیز با این هدف امضا شد.

کد خبر 293452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =