پاسخ‌ وزیر نفت به پرسش‌های نمایندگان کمیسیون انرژی مجلس

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نفت با حضور در کمیسیون انرژی به پرسش‌های تعدادی از نمایندگان پاسخ داد و مقرر شد ادامه پرسش‌ها در نشست‌های بعدی پیگیری شود.

اسدالله قره‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، به نشست عصر دیروز (سه‌شنبه، دوم مهرماه) کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت اشاره کرد و گفت: وزیر نفت در این نشست به پرسش‌های نمایندگان پاسخ داد و مقرر شد دو پرسش در نشست‌های بعدی پیگیری شود و یک پرسش نیز مربوط به سهمیه قیر آذربایجان شرقی بود که پاسخ‌های وزیر نفت، نماینده سوال‌کننده را قانع کرد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به دو پرسشی که مقرر شد در نشست‌های بعدی این کمیسیون پیگیری شود، اشاره کرد و افزود: این دو پرسش از طرف یک نماینده مطرح شد که نخستین پرسش به موضوع چرایی بالا بودن هدررفت انرژی در کشور و دیگری سوزاندن گازهای همراه نفت بود که نماینده پرسشگره عنوان کرد که تاکنون پیشرفت‌های مناسبی در طرح‌های بهینه‌سازی مصرف سوخت ایجاد نشده است.

وی تصریح کرد: مقرر شد در هفته‌های آینده نشست دیگری با حضور وزیر نفت درباره این دو سوال (بالا بودن هدررفت انرژی در کشور و سوزاندن گازهای همراه نفت) برگزار شود.

کد خبر 293568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =