هزار بسته لوازم تحریر در مدارس غرب کارون توزیع شد

شرکت نفت و گاز اروندان در ابتدای سال تحصیلی جدید همسو با اهداف مسئولیت‌ اجتماعی خود و تامین بخشی از امکانات آموزشی دانش‌آموزان نیازمند حوزه غرب کارون، اقدام به توزیع هزار بسته لوازم تحریر در میان دانش‌آموزان مناطق محروم شهرستان‌های خرمشهر، هویزه و دارخوین کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، این اقلام با همکاری ادارات آموزش و پرورش مناطق مربوطه، در مدارس روستایی پیرامون مناطق عملیاتی غرب کارون و مدارس محروم شهرستان‌های خرمشهر، هویزه و دارخوین توزیع شد.

جهانگیر پورهنگ، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در این باره گفت: با وجود همه کمبودها، وظیفه همه ما دمیدن روح امید و انگیزه به دانش‌آموزان این مناطق است؛ زیرا با انگیزه و امید به آینده هر کدام می‌توانند سرنوشتی درخشان برای خود و کشور رقم بزنند.

وی با اشاره به توجه ویژه شرکت نفت و گاز اروندان به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی افزود: این شرکت همواره تلاش کرده در قالب مسئولیت‌های خود برای مناطق محروم پیرامون تاسیسات نفتی اقدام‌های درخور توجهی انجام دهد و همچنان نیز این اقدام‌ها تداوم خواهد داشت.

در این نشست، ناصرعلی‌فر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرمشهر با قدردانی از اقدام‌های انجام‌شده افزود: فعالیت‌های انجام‌شده از سوی شرکت نفت و گاز اروندان تنها اقدام‌های سطحی نبوده، بلکه کارهای اساسی و ماندگاری در این مدت انجام شده است. کمبودها در سه حوزه زیرساخت، تجهیزات و سرمایه انسانی متوجه فضاهای آموزشی است و رفع این مشکلات به تنهایی در توان آموزش و پروش نیست و تنها مشارکت عمومی در این خصوص گره‌گشاست.

کد خبر 293813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =