پیگیری مستمر طرح‌های اولویت‌دار صنعت پتروشیمی

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: شرکت ملی صنایع پتروشیمی پیگیر مستمر طرح‌های اولویت‌دار صنعت پتروشیمی است و تا حصول نتیجه، حمایت‌های لازم را انجام خواهد داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، بهزاد محمدی دیروز (سه‌شنبه، نهم مهرماه) پس از بازدید از طرح‌های استحصال اتان شرکت پالایش پارسیان سپهر و طرح پلیمر پاد جم در جمع مدیران طرح پلیمرپادجم در استان بوشهر گفت: در این پروژه حجم قابل توجهی سرمایه‌گذاری شده و امیدواریم با تدبیر مدیران و پیمانکار پروژه شاهد نتایج خوبی در اجرای آن باشیم.

وی با اشاره به اینکه طرح پلیمر پادجم از نظر تنوع و کیفیت محصول تولیدی یکی از پروژه‌های مهم صنعت پتروشیمی و جزو سبد پروژه‌های ۱۴۰۰ است که باید تا آن زمان در مدار تولید و بهره‌برداری قرار گیرد، افزود: شرکت ملی صنایع پتروشیمی برای تحقق این موضوع و پیشرفت پروژه، پیگیری‌های مستمر خواهد داشت و انتظار داریم با برنامه‌ریزی  صحیح، فرآیند اجرای پروژه تسریع شود و به وضع بهتری برسد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: وظیفه این شرکت تسهیل و حمایت در روند اجرایی پروژه‌هاست و امیدوارم در بازدید بعدی شاهد پیشرفت قابل توجه پروژه باشیم.

محمدرضا سعیدی، مدیرعامل پتروشیمی جم نیز در این نشست گفت: پلیمر پادجم با حمایت شرکت ملی صنایع پتروشیمی حرکت رو به جلو خواهد داشت. برای این شرکت اضافه شدن ۴۰۷ میلیون یورو به سبد فروش محصولات بسیار قابل توجه است، همچنین به توسعه صنایع پایین‌دست ABS نیز توجه کردیم و تلاش داریم پلیمر پادجم را به یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌های پلیمری منطقه تبدیل کنیم و امیدواریم این طرح طبق موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

براساس این گزارش، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی امروز چهارشنبه (۱۰ مهرماه) از طرح‌های متانول پتروشیمی بوشهر، هنگام، دماوند، پارس فنل، کیمیای پارس خاورمیانه و اکسیر حلال بازدید خواهد کرد.

کد خبر 293879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =