عرضه‌ بی‌وقفه سوخت به مناطق سیل زده گیلان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان از سوخت‌رسانی بی‌وقفه به مناطق سیل‌زده این استان خبر داد و گفت: عرضه سوخت در منطقه به روال عادی ادامه دارد.

علی‌اصغر عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا در این باره اظهار کرد: خوشبختانه هیچ‌کدام از تاسیسات سوخت‌رسانی دچار آبگرفتگی یا آسیب‌ نشده است و همه جایگاه‌های عرضه سوخت در مدار سرویس‌دهی قرار دارند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ کمبود یا مشکلی به لحاظ تامین سوخت در مناطق سیل‌زده وجود ندارد، افزود: ذخیره‌سازی سوخت زمستانی در نقاط سخت‌گذر استان گیلان انجام شده است و هم‌اکنون سوخت کافی در این مناطق وجود دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان ضمن تاکید بر لزوم استفاده بیشتر از سوخت پاک گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) گفت: هم‌اکنون به‌طور میانگین ماهانه ۲۸ میلیون مترمکعب سی‌ان‌جی در استان گیلان توزیع می‌شود.

عباسی همچنین میانگین مصرف روزانه بنزین در استان گیلان را روزانه نزدیک به ۴ میلیون لیتر اعلام کرد و گفت: با اتمام فصل تابستان و کاهش حجم سفرهای برون‌شهری، مصرف بنزین استان هم‌اکنون به روال عادی خود بازگشته است که با افزایش مصرف سی‌ان‌جی از مصرف این میزان بنزین باز هم کاسته می‌شود و صرفه‌جویی بیشتری در این بخش خواهد شد.

وی با اشاره به توزیع روزانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر نفت‌گاز در این استان که بیش از ۵۰ درصد آن دارای استاندارد یورو ۴ است، افزود: هم‌اکنون حدود ۱۰۰ جایگاه‌ عرضه سی‌ان‌جی و ۱۲۶ جایگاه عرضه فرآورده در این استان فعال است و یک جایگاه سی‌ان‌جی نیز مراحل ساخت را می‌گذراند.

وی تاکید کرد: در صورت کسب مجوزهای قانونی حدود ۱۲ جایگاه عرضه فرآورده جدید نیز در منطقه گیلان احداث خواهد شد.

کد خبر 294361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =