آمادگی پخش منطقه همدان برای تامین سوخت زمستانی

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از آمادگی این شرکت برای تامین سوخت زمستانی در فصول سرد پیش رو خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی با بیان این مطلب گفت: سوخت موردنیاز مناطق سخت‌گذر ذخیره‌سازی شده است و در صورت مسدودی احتمالی راه‌های مواصلاتی در منطقه بر اثر بارش برف و باران، خرید و دپو کردن ظرف‌های ۱۰ و ۲۰ لیتری توسط اداره راهداری نیز ضروری است.

وی افزود: در صورت قطع احتمالی گاز در استان همدان در فصل زمستان، سوخت دوم و جایگزین به میزان کافی ذخیره شده و راهکارهای لازم برای تحویل آن اندیشیده شده است.

۸ جایگاه و مجتمع خدماتی و رفاهی جدید منطقه همدان در آستانه افتتاح

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان همچنین از افزایش تعداد جایگاه‌های عرضه کننده فرآورده‌های نفتی و مجتمع‌های خدماتی- رفاهی این منطقه خبر داد و گفت: پروژه‌های احداث ۵ باب جایگاه عرضه سوخت در ناحیه ملایر و ۳ باب جایگاه در ناحیه اسدآباد بیش از ۹۷ درصد رشد فیزیکی داشته‌اند که تا پایان مهرماه امسال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

روستایی افزود: با افزایش فراوانی جایگاه‌ها و مجاری عرضه افزون بر سهولت دسترسی هموطنان به فرآورده نفتی مورد نیاز، رقابت در این عرصه برای ارائه خدمات بهتر و جذب مشتری بیشتر، جدی‌تر خواهد شد.

وی تصریح کرد: با در مدار قرارگرفتن این هشت جایگاه، منطقه همدان با مجموع ۱۲۲ جایگاه عرضه کننده فرآورده‌های نفتی و گاز طبیعی، انرژی موردنیاز بخش حمل و نقل سبک و سنگین استان را تأمین می‌کند.

کد خبر 294397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =