بهره‌مندی بیش از ۳۶۰۰ خانوار روستایی کرمان از نعمت گاز طبیعی

پروژه گازرسانی به ۲۶ روستا از توابع دهستان‌های دشتاب و خبر شهرستان بافت کرمان با حضور مقام‌های استانی برای گازرسانی به ۳ هزار و ۶۱۰ خانوار روستایی افتتاح شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، منوچهر فلاح، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با اعلام این خبر، گفت: با گازدار شدن ۲۶ روستای یادشده، ۳ هزار و ۶۱۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند. این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان انجام و در طول اجرای پروژه، ۷۰ کیلومتر خط تغذیه و ۱۲۶ کیلومتر شبکه توزیع گاز اجرا شد.

وی افزود: با دریافت مکرر تقاضاهای گازرسانی به دهستان‌های خبر و دشتاب، شرکت گاز استان کرمان گازرسانی به این مجموعه روستایی و اتمام عملیات اجرایی گازرسانی پیش از فرارسیدن فصل سرد را در اولویت کاری خود قرار داد تا مردم ساکن در این مناطق سردسیر، زمستانی گرم را تجربه کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با بیان اینکه برخورداری خانوارهای شهری و روستایی استان کرمان از نعمت گاز طبیعی در حال افزایش است، اظهار کرد: بر این اساس، تاکنون ۵۳ شهر و یک هزار و ۱۸۰ روستا در این استان زیر پوشش گاز طبیعی قرار گرفته‌اند و اکنون استان کرمان دارای ۶۳۷ هزار مشترک گاز طبیعی است.

فلاح با اشاره به فرار سیدن فصل سرد سال، تاکید کرد: مردم در استفاده ایمن از نعمت گاز طبیعی اهتمام ورزند و ضمن رعایت نکات و توصیه‌های ایمنی با مصرف بهینه گاز طبیعی، یاری‌گر تلاشگران صنعت گاز استان برای ارائه خدمات مطلوب باشند.

کد خبر 294534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =