طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت در مسجدسلیمان وارد فاز اجرا شد

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: با آغاز حفاری دو حلقه چاه توسعه‌ای در مخازن کبود و لالی آسماری، طرح افزایش و نگهداشت توان تولید نفت در حوزه عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان وارد فاز اجرایی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، احمد محمدی اظهار کرد: از مجموع ۲۸ بسته قراردادی برای توسعه مخازن این شرکت، ۶ بسته قراردادی شامل کبود، زیلایی، لالی آسماری، لالی بنگستان، قلعه نار و بالارود در حوزه عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان قرار دارد.

وی افزود: پس از انجام مطالعات مقدماتی و برگزاری تشریفات مناقصه، پیمانکاران توسعه مخازن کبود و لالی آسماری مشخص شدند و با آغاز عملیات حفاری چاه‌ها در این دو مخزن، مراحل اجرایی این طرح در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان آغاز شد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب ادامه داد: پیمانکار بسته قراردادی توسعه مخزن زیلایی هم مشخص شده و به‌زودی قرارداد نهایی با پیمانکار آن امضا می‌شود و بسته‌های قراردادی توسعه مخازن لالی بنگستان، بالارود و قلعه نار در مرحله تشریفات مناقصه برای انتخاب پیمانکار قرار دارد که پس از انتخاب پیمانکار، فاز اجرایی توسعه این مخازن نیز آغاز می‌شود.

کد خبر 294648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =