تشکیل کارگروه تخصصی برای پیگیری ساخت موزه مسجدسلیمان

مدیر طرح موزه‌های صنعت نفت از تشکیل کارگروه تخصصی به‌منظور پیگیری ساخت موزه صنعت نفت در مسجدسلیمان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، اکبر نعمت‌الهی به همراه تعدادی از مدیران و کارشناسان موزه‌های صنعت نفت، امروز (چهارشنبه، یکم آبان‌ماه) در نشستی به‌منظور پیگیری ساخت موزه صنعت نفت در مسجدسلیمان اظهار کرد: شرکت ملی حفاری در ساخت موزه صنعت نفت مسجدسلیمان مشارکت و همکاری دارد که به این منظور کارگروهی تخصصی با هدف هماهنگی برای پیگیری این موضوع تشکیل شد.

مدیر طرح موزه‌های صنعت نفت اظهار کرد: این کارگروه به طور مستمر تشکیل جلسه خواهد داد و نکات مورد نظر را تا حصول نتیجه و اجرای کار دنبال می‌کند.

مهران مکوندی، معاون امور فنی و مهندسی شرکت ملی حفاری ایران نیز در این نشست گفت: با توجه به برنامه‌های وزارت نفت درباره ایجاد موزه‌های صنعت نفت در مناطق نفت‌خیز، شرکت ملی حفاری در ساخت موزه صنعت نفت مسجد سلیمان حضوری فعال خواهد داشت.

وی افزود: اختصاص تجهیزات قدیمی کاربردی در عملیات حفاری، مستندات و... برای ارائه در چیدمان موزه در دست بررسی و اقدام است.

مدیر طرح موزه‌های صنعت نفت و هیئت همراه از تجهیزات اداره آموزش و تجهیز سرمایه انسانی شرکت ملی حفاری ایران از جمله دکل آموزشی، شبیه‌ساز، کلاس‌ها و امکانات آموزشی در کارگاه شماره یک شرکت بازدید کردند.

مقدمات راه‌اندازی موزه‌های صنعت نفت ایران با تایید وزیر نفت فراهم شد و از آن زمان ساخت موزه در مسجدسلیمان، آبادان و تهران در دستور کار و اجرا قرار گرفت.

کد خبر 294696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =