ترویج مصرف بهینه گاز در استان مرکزی با همکاری صداوسیما و آموزش‌وپرورش

شرکت گاز استان مرکزی با هدف ترویج مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی و نیز جلوگیری از وقوع حوادث ناشی از مصرف نادرست گاز، همکاری‌ها با صداوسیما و آموزش و پرورش این استان را افزایش می‌دهد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محمدرضا سمیعی، مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی از امضای تفاهم‌نامه همکاری با آموزش و پرورش و گسترش همکاری این شرکت با صدا و سیمای این استان خبر داد و گفت: این اقدام‌ها با هدف عمل به فعالیت‌ها در زمینه مسئولیت اجتماعی انجام شده است.

وی درباره همکاری شرکت گاز  و صداوسیمای استان مرکزی اظهار کرد: این همکاری به‌منظور ترویج مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی هم‌زمان با شروع فصل سرد سال گسترش یافته است، به این شکل که با صداوسیمای استان، در زمینه ساخت و پخش برنامه رادیویی به‌منظور ترویج فرهنگ استفاده بهینه و ایمن گاز طبیعی قرارداد امضا کردیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی ادامه داد: برنامه‌های تهیه‌شده، راهکارهای عملی صرفه‌جویی و نکات ایمنی در استفاده از گاز طبیعی و وسایل گازسوز را به مخاطبان ارائه می‌دهند تا با رعایت این نکات هنگام نصب و راه‌اندازی وسایل گازسوز، شاهد بروز حوادث ناگوار در سطح استان نباشیم.

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت گاز و آموزش و پرورش استان مرکزی

هم‌زمان با آغاز فصل سرد سال، تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت گاز استان مرکزی و آموزش و پرورش این استان برای ترویج فرهنگ استفاده بهینه و ایمن گاز طبیعی امضا شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی اظهار کرد: براساس این تفاهم‌نامه، شرکت گاز استان مرکزی متعهد می‌شود با اعزام کارشناسان خود، نسبت به آموزش دانش‌آموزان درباره استفاده بهینه و ایمن گاز طبیعی اقدام کند.

وی افزود: دانش‌آموزان با فراگیری آموزش‌ها می‌توانند به عنوان همیاران و سفیران شرکت گاز استان مرکزی فرهنگ مصرف بهینه و صحیح گاز را در خانواده‌های خود نهادینه کنند تا افزون بر مصرف بهینه این نعمت خدادادی، شاهد وقوع اتفاقات ناگوار نباشیم.

کد خبر 294936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =