گازرسانی به روستاهای کردستان طنین‌انداز زنگ عدالت و توسعه اجتماعی است

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس طی بازدید از پروژه‌های گازرسانی در این دو شهرستان، عملکرد شرکت گاز استان کردستان در گازرسانی به روستاهای استان را بی‌نظیر توصیف کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محسن بیگلری در این بازدید که با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان انجام شد، گفت: در گذشته‌های دورتر دسترسی به گاز برای روستاها غیرقابل تصور بود، آن هم روستانشینان مرزی کشور که با بریدن شاخه‌های درختان، اجاق‌های خانه‌هاشان را روشن نگه می‌داشتند. مردم این مناطق تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، سوخت مورد نیاز خود را با قطع درختان تامین می‌کردند و هیزم جمع کردن در جنگل‌ها با آن همه سختی و مشقت کار هر روزشان بود. پس از آن نیز نفت سفید سوخت خانه‌ها شد، اما با تاسیس شرکت گاز استان کردستان و اجرای پروژه‌های عظیم گازرسانی، شعله‌های آبی گاز طبیعی، گرمابخش خانه‌های مردم روستاها شد.

وی افزود: به‌راستی گازرسانی به سخت‌گذرترین نقاط استان کردستان و دیگر نقاط کشور همتی مضاعف می‌خواهد که این هدف با تلاش کارکنان شرکت گاز استان کردستان محقق شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس با بیان اینکه روشن شدن شعله گاز در هر روستا از مهاجرت مردم به شهرها جلوگیری می‌کند، اظهار کرد: خدمت‌رسانی بدون منت به مردم موجب افزایش سطح رفاه و آسایش آنان می‌شود و احساس رضایت‌شان را افزایش می‌دهد بنابراین هر اقدامی از سوی سازمان‌ها و شرکت‌های خدمت‌رسان برای ارتقای آسایش و رفاه مردم ستودنی است.

برای توفیق مدیریت و کارکنان شرکت گاز کردستان دعا می‌کنم

بیگلری با قدردانی از کارکنان شرکت گاز استان کردستان به سبب ارائه مطلوب خدمات گازرسانی، گفت: اکنون عملیات گازرسانی به پنج مجتمع روستایی و ۱۷ واحد صنعتی در شهرستان سقز و گازرسانی به مجتمع‌های روستایی در شهرستان بانه شامل ۳۰ روستا در حال اجراست.

وی یادآور شد: گازرسانی به روستاهای شهرستان‌های سقز و بانه و دیگر روستاهای استان کردستان، تلاش مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان کردستان را نشان‌ می‌دهد که در عمل، طنین‌انداز زنگ عدالت و توسعه اجتماعی در سطح استان کردستان شده است. 

کد خبر 295058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =