ساختار سازمانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران بررسی شد

مسائل مرتبط با ساختار سازمانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران در مناطق عملیاتی، با حضور مدیر مهندسی ساختار شرکت ملی نفت ایران در پایانه نفتی شمال بررسی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، علی غرایاق‌زندی، مدیر مهندسی ساختار شرکت ملی نفت ایران در پایانه نفتی شمال در راس هیئتی با هدف بررسی ساختار سازمانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران، روز سه‌شنبه (۱۴ آبان‌ماه) از تأسیسات پایانه نفتی شمال بازدید کرد.

وی با اشاره به اینکه شرکت پایانه‌های نفتی ایران به عنوان متولی حلقه نهایی زنجیره ارزش نفت، نقشی بسیار مهم و راهبردی در صنعت نفت دارد، گفت: تغییرات تکنولوژیک، تغییر در برنامه‌ها و راهبردها، شرایط محیطی و نقش شرکت پایانه‌های نفتی ایران سبب شده است بازآرایی ساختار سازمانی ستاد و مناطق عملیاتی این شرکت در دستور کار مدیریت مهندسی ساختار شرکت ملی نفت قرار گیرد.

 شرکت پایانه‎های نفتی ایران به عنوان یکی از شرکت‎های تابع شرکت ملی نفت ایران، مسئولیت امور دریافت، ذخیره‎سازی، عملیات صادرات و واردات نفت خام، مواد نفتی و میعانات گازی، خدمات دریایی و همچنین ارائه خدمات اندازه‎گیری و آزمایشگاهی را بر عهده دارد. این مسئولیت در چهار منطقه عملیاتی خارک، شمال (نکا)، پارس جنوبی و ماهشهر از طریق فرآیندهای عملیات دریافت، ذخیره‎سازی، امتزاج، اندازه‎گیری و سنجش کمی و کیفی، بارگیری و تخلیه (صادرات و واردات) نفت خام و مواد نفتی تولیدی و مبادله‎ای (SWAP) و عملیات پهلودهی و جداسازی کشتی‎های نفتکش اجرا و سبب تکمیل و ارتقای زنجیره ارزش نفت و گاز می‎شود.

کد خبر 295124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =