شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت و استانداری یزد تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت و استانداری یزد تفاهم‌نامه همکاری با محور بهسازی و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهری، بین شهری و ریلی استان یزد و ترویج بهینه‌سازی مصرف سوخت در این استان امضا کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت، این تفاهم‌نامه با توجه به ثبت جهانی شهر یزد به عنوان شهر تاریخی و تلاش شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت و استانداری یزد برای بهره‌برداری از همه ظرفیت‌های بین‌المللی درباره کاهش شدت انرژی و آلاینده‌های زیست‌محیطی و استفاده از فناوری‌های روز، به امضای محسن دلاویز، مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت و محمدعلی طالبی، استاندار یزد رسید.

همکاری در اجرای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و مصوبات شورای عالی انرژی، همکاری در تحقق برنامه ۵ ساله ششم توسعه کشور و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تلاش برای اجرای قوانین مصوب مرتبط با اصلاح الگوی مصرف و بهینه‌سازی سوخت که عملیاتی نشده باشد و تلاش برای کاهش مصرف سوخت و افزایش بهره‌وری مصرف سوخت در حوزه فعالیت استانداری یزد از جمله محورهای تعیین‌شده در این تفاهم‌نامه است.

 در این تفاهم‌نامه تلاش شده با همکاری استانداری یزد محیط مناسب به‌منظور فرهنگ‌سازی و تبلیغات بهینه‌سازی برای اصلاح الگوی مصرف و ارتقای بهره‌وری فراهم شود.

کد خبر 295241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =