تولید صنعت پتروشیمی کشور امسال افزایش می‌یابد

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: برآورد می‌شود که تولید صنعت پتروشیمی کشور تا پایان امسال نسبت به پارسال افزایش داشته باشد.

به گزارش خبرنگار شانا از مشهد مقدس، قدرت‌الله فرج‌پور امروز (چهارشنبه، ۲۲ آبان‌ماه) در دومین روز از سی‌ویکمین نشست مدیران عامل صنعت پتروشیمی با اشاره به عملکرد تولید پارسال و ۶ ماه گذشته این صنعت اظهار کرد: برآورد می‌شود تولید محصولات صنعت پتروشیمی امسال نسبت به پارسال افزایش داشته باشد.

وی با اشاره اینکه پتروشیمی‌های مهر، خراسان و لاله بیش از ۹۰ درصد ظرفیت اسمی در ۶ ماه نخست امسال تولید داشته‌اند، افزود: مجتمع‌های مارون، زاگرس و آریاساسول نیز بالغ بر ۱۱۰ درصد افزایش تولید نسبت به پارسال داشته‌اند.

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی با ارائه راهکارهای پیشنهادی برای رفع تنگناهای تولید صنعت پتروشیمی بر رعایت مسائل اچ‌اس‌یی، اشتراک‌گذاری تجربه‌ها از ابتدای شکل‌گیری طرح‌ها، ارتقای فرهنگ همکاری میان واحدها، توجه به تعمیر و نگهداشت و بهینه‌سازی واحدها و ضرورت توجه به ساخت داخل تأکید کرد.

سی‌ویکمین نشست مدیران عامل صنعت پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی خارک از روز سه‌شنبه ( ۲۱ آبان‌ماه) در مشهد مقدس آغاز به کار کرد و امروز به کار خود پایان می‌دهد.

کد خبر 295351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =