تعمیرات مراکز تاسیساتی شرکت نفت مناطق مرکزی پایان یافت

تعمیرات اساسی برنامه‌ریزی‌شده از سوی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در شرکت‌های تابع بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، شرق و غرب و مناطق عملیاتی آنها به‌منظور تامین سوخت پایدار زمستان پایان یافت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، رامین حاتمی، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران درباره فعالیت‌های شاخص تعمیرات اساسی انجام‌شده در بخش تاسیسات گازی شرکت‌های تابعه اظهار کرد: در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی تعمیرات اساسی خطوط لوله اصلی انتقال گاز از تاسیسات تولید میدان‌های این شرکت به پالایشگاه‌ها، ایستگاه تقویت فشار نار، مراکز تفکیک و جمع‌آوری میدان‌های گازی و تاسیسات پالایشگاه گاز فراشبند به‌منظور تامین خوراک پالایشگاه‌های گازی فجر جم، پارسیان و فراشبند با موفقیت به پایان رسید.

وی درباره فعالیت‌های انجام شده در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق تصریح کرد: در این شرکت تعمیرات اساسی مراکز اندازه‌گیری مرکزی خانگیران، مراکز جمع‌آوری گاز و  انجام عملیات توپک‌رانی هوشمند خطوط لوله ( A,B,C,D,E, F) پایان یافت و این شرکت آمادگی خود را برای تامین گازهای استان‌های شمالی و شمال شرق کشور برای ارسال به پالایشگاه شهیدهاشمی‌نژاد اعلام کرده است.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران درباره تعمیرات اساسی انجام‌شده در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب تصریح کرد: در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب، تعمیرات اساسی واحدهای مرکز جمع‌آوری گاز (TCF) و مرکز تفکیک ایلام (ISF) تنگ‌بیجار برای تامین خوراک پالایشگاه گاز ایلام پایان یافت.

حاتمی درباره انجام تعمیرات اساسی در بخش تاسیسات نفتی شرکت‌های تابع تصریح کرد: تعمیرات اساسی واحد بهره‌برداری سعادت‌آباد و سروستان در زاگرس جنوبی با موفقیت انجام و در شرکت غرب، تعمیرات اساسی واحد بهره‌برداری و نمک‌زدایی نفت‌شهر و تعمیر خطوط لوله انتقال نفت چشمه‌خوش به اهواز تکمیل شد. همچنین از مهم‌ترین فعالیت‌های انجام‌شده در بخش تعمیرات این شرکت می‌توان به تعمیرات اساسی بخش‌های فرآیندی واحد نمک‌زدایی چشمه‌خوش از قبیل هیتر، دیسالتر و دیگر تاسیسات آن بدون توقف و کاهش تولید از میدان‌های مشترک اشاره کرد.

وی درباره کار انجام شده در تعمیرات اساسی اظهار کرد: در مجموع ۲۸۴ هزار و ۵۰۰ نفر ساعت در این شرکت کار تعمیرات اساسی انجام شده که سهم شرکت‌های بهره‌برداری نفت وگاز زاگرس جنوبی از این میزان ۱۴۵ هزار، شرق ۴۷ هزار و ۵۰۰  و غرب ۹۲ هزار نفر ساعت است.

حاتمی با قدردانی از کارکنان شرکت نفت مناطق مرکزی که تلاش خود را صرف انجام تعمیرات اساسی داشته‌اند، تصریح کرد: این تعمیرات با همکاری مدیریت نظارت بر تولید شرکت ملی نفت ایران و هماهنگی کامل با دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران و همراهی گروه‌های تعمیراتی، خدمات پشتیبانی واحدهای اچ‌اس‌یی، ترابری، ابزار دقیق و دیگر واحدهای عملیاتی و استفاده حداکثری از امکانات داخلی با موفقیت پایان یافت.

کد خبر 295417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =