مبارزه با قاچاق سوخت مهم‌ترین هدف طرح مدیریت مصرف است

سخنگوی دولت گفت: مهم‌ترین هدف طرح مدیریت مصرف سوخت مبارزه با قاچاق است.

به گزارش شانا به نقل از ایرنا، علی ربیعی در گفت‌وگوی تلویزیونی درباره نشست امروز (شنبه، ۲۵ آبان‌ماه) شورای عالی هماهنگی اقتصادی که با حضور سران قوا برگزار شد، اظهار کرد: در ادامه مباحث مربوط به اصلاح ساختار بودجه و اقتصاد ایران، چهل‌ودومین نشست شورای عالی هماهنگی اقتصادی برگزار شد.

وی با اشاره به تصمیم‌های نشست شورای عالی هماهنگی اقتصادی درباره مدیریت مصرف سوخت و حمایت اجتماعی، اظهار کرد: در ابتدای نشست عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور و محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارش‌هایی به اعضا ارائه کردند.

سخنگوی دولت عنوان کرد: سران قوا ضمن تشکر از تلاش‌های وزیر کشور برای اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت، هرکدام به صورت جداگانه صحبت و بر همکاری همه‌جانبه همه دستگاه‌ها و نهادهای کشور برای اجرای موفق این طرح ملی تاکید کردند.

ربیعی یکی دیگر از مباحث این نشست را تحقق و اهداف طرح مدیریت مصرف سوخت و حمایت از اقشار کم‌درآمد جامعه عنوان کرد و گفت: در این نشست بر ایجاد عدالت اجتماعی و برخوردار شدن ۶۰ میلیون نفر از خانواده‌های کم‌درآمد از منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین، تاکید شد.

وی با بیان اینکه از اهداف مهم این طرح مبارزه با قاچاق سوخت بود که در نشست شورای عالی هماهنگی اقتصادی بحث شد، افزود: مدیریت مصرف سوخت و مقاوم‌سازی اقتصاد ناشی از این طرح نیز در این نشست مطرح شد.

کد خبر 295426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =