نگرانی‌های مردم بابت افزایش بهای بنزین با نظارت بر قیمت‌ها برطرف می‌شود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم نگرانی‌هایی بابت افزایش قیمت بنزین دارند، از این رو مقرر شد کمیسیون اقتصادی مجلس با ستاد تنظیم بازار، تعزیرات، قوه قضاییه و مسئولان ذی‌ربط نشست‌هایی برگزار کنند که نظارت جدی بر قیمت‌ها انجام شود.

به گزارش خبرنگار شانا، علی لاریجانی در آغاز جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۲۶ آبان‌ماه) به نشست غیرعلنی مجلس شورای اسلامی که با حضور علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی برگزار شد اشاره کرد و گفت: در این نشست مباحثی درباره یارانه‌ها مطرح و دبیر شورای عالی امنیت ملی گزارشی در این باره ارائه و نمایندگان نیز دیدگاه‌هایی مطرح کردند.

وی افزود: مردم نگرانی‌هایی بابت افزایش قیمت بنزین دارند، از این رو مقرر شد کمیسیون اقتصادی مجلس با ستاد تنظیم بازار، تعزیرات، قوه قضاییه و مسئولان ذی‌ربط جلساتی برگزار کنند که نظارت جدی روی قیمت‌ها انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت منابعی را به‌عنوان مابه‌التفاوت طرح سهمیه‌بندی بنزین در نظر گرفته است که باید در اسرع وقت به حساب مردم واریز شود، این مهم نشان می‌دهد که دولت پای عهد خود ایستاده است و کمیسیون مربوطه نیز این کار را پیگیری می‌کند. از این رو همه باید هم‌داستان باشیم که فشار از روی مردم برداشته شده و به آنها کمک شود.

لاریجانی تصریح کرد: دغدغه اصلی نمایندگان نیز کاستن فشار اقتصادی از روی مردم است. در این مسیر کمیسیون‌های تخصصی مجلس نشست‌هایی برگزار کرده‌اند تا مشکلات حل شود، بدون شک در فضای آرام کارها سامان خواهد یافت، ما احتیاج داریم فضای آرامی برای تصمیم‌های درست فراهم کنیم.

کد خبر 295431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =