رشد ۲۵ درصدی مصرف سی‌ان‌جی در استان کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از رشد ۲۵ درصدی مصرف سی‌ان‌جی پس از اجرای طرح مدیریت سوخت در این استان خبر داد و گفت: توان عملیاتی جایگاه‌های سی‌ان‌جی استان فروش روزانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار مترمکعب است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، عبدالله گیتی‌منش افزود: با توجه به ظرفیت ایجادشده در استان در حوزه سی‌ان‌جی و جانمایی مطلوب این جایگاه‌ها در همه نواحی نه‌گانه منطقه، ۵۲ جایگاه آماده عرضه این سوخت پاک هستند.

وی تاکید کرد: روزانه ۴۳۰ هزار مترمعکب سی‌ان‌جی در استان مصرف می‌شود که این میزان تنها ۳۰ درصد از ظرفیت ایجادشده است که امیدواریم با فرهنگ‌سازی و ایجاد زمینه مناسب، شهروندان بیشتر از این سوخت پاک استفاده کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاه به روند افزایشی مصرف بنزین در سال‌های اخیر در سطح کشور و موازنه تولید و مصرف بنزین، اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در کشور را اجتناب‌ناپذیر دانست و گفت: ۷۵ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در استان کردستان  فعال‌ است و همه آنها در حالت عادی مشغول ارائه خدمات به شهروندان هستند، ضمن اینکه به اندازه کافی فرآورده‌های نفتی در انبارنفت ذخیره شده است.

کد خبر 295692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =