اهتمام شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به اجرای پروژه‌های آبرسانی

شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب همسو با تعهدهای خود در زمینه مسئولیت‌ اجتماعی، اقدام‌های ارزشمندی انجام می‌دهد که تامین آب مورد نیاز بخش غیزانیه اهواز از جمله آنها به‌شمار می‌آید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، محمد خانچی، مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در امور اجرایی و پیگیری در نشست هماهنگی پروژه آبرسانی به بخش غیزانیه با بیان اینکه این شرکت ۱۲۰ میلیارد ریال از منابع مالی مورد نیاز این پروژه را تامین می‌کند، اظهار کرد: از این مقدار اعتبار تاکنون ۵۲ میلیارد ریال به شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان پرداخت شده است.

وی افزود: توجه به روستاها و محیط پیرامون تاسیسات نفتی به لحاظ عمل به مسئولیت‌های اجتماعی همواره از اولویت‌های شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب بوده است و این شرکت خود را به همکاری در اجرای این پروژه‌ها متعهد می‌داند.

مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در امور اجرایی و پیگیری تصریح کرد: شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برای تسهیل شرایط اجرای پروژه آبرسانی به بخش غیزانیه همه تلاش خود را به‌کار گرفته است و با مجری پروژه مطابق با دستورعمل‌های موجود نهایت همکاری را دارد.

رسول ساکی، بخشدار غیزانیه نیز در این نشست از همکاری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در اجرای پروژه آبرسانی بخش غیزانیه قدردانی کرد و با بیان اینکه این پروژه یکی از انتظارهای به‌حق مردم منطقه است، خواستار تسریع در کارهای باقی‌مانده شد.

وی افزود: مجموعه نفت تاکنون برای رفع محرومیت‌های منطقه همکاری فراوانی داشته‌ است که از آنها قدردانی می‌کنیم، اما مردم منطقه انتظار بیشتری از این مجموعه دارند.

ساکی تصریح کرد: شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب ۶ دستگاه تانکر برای آبرسانی به بخش غیزانیه اختصاص داد که انتظار داریم این تانکرها تا زمان بهره‌بردای از پروژه آبرسانی در منطقه حضور داشته باشند.

مساعدت‌های مالی درباره احداث مرکز بهداشت بخش غیزانیه با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی، کمک به اجرای طرح هادی روستایی از طریق بنیاد مسکن به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان و چند پروژه راه‌سازی و احداث مدارس از دیگر اقدام‌هایی است که با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل نوسازی مدارس انجام شده است.

کد خبر 295812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =