نشست کمیته فنی اوپک ۱۲ آذرماه برگزار می‌شود

نشست کمیته مشترک فنی اوپک سه‌شنبه هفته آینده (۱۲ آذرماه) در وین، پایتخت اتریش، برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رویترز از لندن، یک منبع اوپکی اعلام کرد که نشست کمیته فنی اوپک (JTC) که شرایط بازار نفت را بررسی می‌کند، قرار است بعدازظهر روز سه‌شنبه هفته آینده در وین برگزار شود.

همچنین قرار است نشست وزیران اوپک در روز پنجشنبه (۱۴ آذرماه) در مقر این سازمان در وین برگزار شود و پس از آن نشست این سازمان و متحدانش، از جمله روسیه، برگزار خواهد شد.

سازمان کشورهای صادرکننده نفت و متحدانش چندی پیش (ژوئن ۲۰۱۹) تصمیم گرفتند توافق خود برای کاهش تولید روزانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه نفت را تا پایان ماه مارس سال ۲۰۲۰ میلادی تمدید کنند.

وزیران نفت و انرژی اوپک برای شرکت در صدوهفتادوهفتمین نشست عادی این سازمان و آخرین نشست سال ۲۰۱۹ خود پنجم دسامبر (۱۴ آذرماه) در دبیرخانه دائمی این سازمان در وین گرد هم می‌آیند، همچنین هفتمین نشست مشترک وزارتی اوپک و غیراوپک ششم دسامبر (۱۵ آذرماه) در مقر دائمی این سازمان برگزار می‌شود.

به گزارش شانا، هفدهمین نشست کمیته مشترک وزارتی نظارت بر توافق کاهش عرضه تولیدکنندگان اوپک و غیراوپک (JMMC) هم براساس برنامه قرار است عصر چهارم دسامبر (13 آذرماه) در محل دبیرخانه اوپک در وین اتریش برگزار شود.

کد خبر 295849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =