ضرورت بهره‌مندی از توان شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه گازرسانی

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه بر ضرورت استفاده از توان شرکت‌های دانش‌بنیان با هدف توسعه گازرسانی تاکید کرد و گفت: رساندن گاز طبیعی به همه نقاط کشور ثمره انقلاب اسلامی است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری، دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه درباره گازرسانی به نقاط مختلف کشور، اظهار کرد: ۴۰ سال پیش تصور آنکه مردم در روستاها بتوانند به‌راحتی از نعمت گاز برخوردار شوند، غیرممکن و تعجب‌برانگیز بود، اما اکنون به برکت انقلاب اسلامی، این موضوع حتی در کوچک‌ترین و سخت‌گذرترین روستاها محقق شده است.

وی با بیان اینکه خدمت‌گزاری بیشتر و بهتر به مردم عامل پایداری انقلاب اسلامی و جامعه است، بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه در کشور ما حدود 4 هزار شرکت دانش‌بنیان وجود دارد، استفاده از آنها افزون بر ایجاد اشتغال، به تسریع در فرآیندهای کاری و در نتیجه رضایت‌مندی مردم منجر خواهد شد.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه یادآور شد: انقلاب اسلامی، خیر و برکت زیادی برای مردم داشته که نمونه آن گازرسانی به مناطق سخت‌گذر کشور و رساندن گاز طبیعی به مردم ایران اسلامی است.

کد خبر 295886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =