۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
  • کد خبر: 295920
اتصال شرکت نفت و گاز شرق به شبکه ملی اطلاعات

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق با بهره‌مندی از امضای الکترونیک، حذف چک‌های کاغذی، سرعت بخشیدن به تعاملات بانکی و بهره‌برداری از سامانه حواله الکترونیک به شبکه ملی اطلاعات متصل شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، محمد رفیق، رئیس فناوری اطلاعات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق از راه‌اندازی ۴ سامانه نرم‌افزاری در این شرکت طی ۶ ماه اخیر خبر داد و اظهار کرد: مزایای استفاده از این نوع نرم‌افزارها، بهبود کیفیت کار و مکانیزاسیون اداری، حذف فرم‌های کاغذی و بهبود سرعت کار بوده است.

وی به توانمندی و استفاده متخصصان این شرکت در بهبود پورتال سازمان اشاره و تصریح کرد: با توجه به اهمیت مبحث اطلاع‌رسانی، یکی از نیازهای سازمان‌ها پورتال سازمانی است که با استفاده از توان داخلی و متخصصان توانمند در سطح منطقه عملیاتی خانگیران و ستاد مشهد بهبود یافته است.

رئیس فناوری اطلاعات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق گفت: با وجود حجم زیاد درخواست کار در واحد فناوری اطلاعات و اجرای موفق سامانه الکترونیک در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، این سامانه برای اصلاح و بهبود فرایندهای اداری و حذف کاغذ بر مبنای استاندارد ITIL راه‌اندازی خواهد شد.

کد خبر 295920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =