برگزاری همایش بومی‌سازی کاتالیست‌های صنایع پتروشیمی و پالایش نفت

نخستین همایش بومی‌سازی کاتالیست در صنعت پتروشیمی و پالایش نفت دی ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، نخستین همایش بومی‌سازی کاتالیست در صنعت پتروشیمی و پالایش نفت با رویکرد بررسی وضعیت بومی‌سازی کاتالیست در دو صنعت پتروشیمی و پالایش نفت از ۲۵ تا ۲۸ دی ماه امسال در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

محوریت همایش بومی‌سازی کاتالیست در صنعت پتروشیمی و پالایش بر مباحث خودکفایی در تولید کاتالیست‌های چرخه گاز سنتز، بومی‌سازی زنجیره تأمین، حمایت از دانش‌های نوین، توسعه کاتالیست در صنایع پایین‌دستی و توسعه دانش فرآیند در صنایع پتروشیمی و پالایش خواهد بود.

این همایش با مشارکت و حضور حداکثری مدیران و کارشناسان متخصص معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، هلدینگ‌های بزرگ و شرکت‌های پتروشیمی و پالایشی کشور برگزار خواهد شد. در این همایش که به میزبانی شرکت دانش بنیان نفت و گاز سرو برگزار می‌شود، سخنرانی‌هایی تخصصی در حوزه کاتالیست از سوی شرکت‌های پتروشیمی تولیدکننده اوره، آمونیاک و متانول کشور و نیز پالایشگاه‌های کشور انجام خواهد شد.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر از نخستین همایش بومی‌سازی کاتالیست در صنعت پتروشیمی و پالایش نفت می‌توانید به آدرس اینترنتی events.sarvco.ir مراجعه کنید.

کد خبر 296095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =