هیئت دولت لایحه بودجه سال ۹۹ کل کشور را تصویب کرد

هیئت وزیران در نشست امروز (چهارشنبه، ۱۳ آذرماه) کار بررسی لایحه بودجه سال ۹۹ کل کشور را به پایان رساند و آن را تصویب کرد.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، در این نشست که به ریاست دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری برگزار شد، همه تبصره‌های باقی‌مانده از لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور پس از بحث و بررسی، به تصویب هیئت وزیران رسید تا برای رسیدگی و تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارائه شود.

هیئت دولت در ادامه، ضمن اعلام نظر در خصوص تعدادی از طرح‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان خود را برای پیگیری این طرح‌ها تعیین کرد.

به گزارش شانا، اسدالله عباسی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به احتمال زیاد لایحه بودجه سال ۹۹ کل کشور هفته آینده و در روزهای یکشنبه یا دوشنبه (۱۷ یا ۱۸ آذرماه) از طرف دولت تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهد شد، گفت: طبق آیین‌نامه داخلی مجلس و برنامه‌ای که دولت اعلام کرده است، این لایحه هفته آینده تقدیم مجلس می‌شود و در این باره اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی افزود: در صورتی که لایحه بودجه تقدیم مجلس شورای اسلامی شود، طبق روال گذشته رئیس‌جمهوری نیز در نشست علنی حضور خواهد یافت.

کد خبر 296119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =