برقراری ارتباطات مخابراتی ۴ ایستگاه تقویــت فشــار گاز در مسیر خط لوله هشتم سراسری

مدیر مخابرات و تله‌متری شرکت انتقال گاز ایران از برقراری ارتباطات مخابراتی ایستگاه‌های تقویــت فشار گاز کاشان، اردستان، نایین و دهشیر واقع در مسیر خط لوله هشتم سراسری انتقال گاز خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، سیدمحمد سراجی در این باره توضیح داد: با توجه به نیاز ارتباطات مخابراتی ایستگاه‌های تقویت فشار واقع در مسیر خط لوله هشتم سراسری انتقال گاز، اجرای پروژه یادشده در اولویت کاری مجری طرح دیسپچینگ و مخابرات قرار گرفت و با همکاری نمایندگان این مدیریت و منطقه ۲ عملیات انتقال گاز، بهره‌برداری از کابل فیبر نوری و تجهیزات SDH در آبان‌ماه امسال انجام شد.

وی افزود: با اجرای این پروژه، ارتباطات مخابراتی ایستگاه‌های تقویت فشار گاز کاشان، اردستان، نایین، دهشیر و ایستگاه شیرابرکوه به ایستگاه تقویت فشار گاز صفاشهر، سپس به خط چهارم سراسری، مرکز منطقه و شبکه مخابرات شرکت ملی گاز ایران متصل شد.

مدیر مخابرات و تله‌متری شرکت انتقال گاز ایران گفت: تجهیزات نصب‌شده در این پروژه همه نیازهای ارتباطی ایستگاه‌های یادشده را رفع می‌کند و هرگونه نیاز شرکت را به استفاده از زیرساخت‌های دیگر سازمان‌ها برطرف می‌کند.

کد خبر 296391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =