تعامل نیروی انسانی در حوزه اچ‎اس‎یی مهم است

مدیرکل اچ‌اس‌یی وزارت نفت گفت: بخش اچ‌اس‌یی باید سازمانی هدفمند و کارگشا باشد و تحقق این مهم نیازمند مشارکت و تعامل همه کارکنان فعال در این بخش است.

به گزارش خبرنگار شانا، سیدباقر مرتضوی امروز (سه‌شنبه، ۱۹ آذرماه) در ششمین گردهمایی مدیران اچ‌اس‌یی شرکت ملی نفت ایران اظهار کرد: از جمله فاکتورهای کلیدی برای عملیاتی کردن فعالیت‌های بخش اچ‌اس‌یی صنعت نفت و گاز کشور میزان همکاری و تعامل نیروی انسانی است که می‌تواند در این عرصه راهگشا باشد.

وی افزود: برگزاری نشست‌های تخصصی پیرامون موضوع اچ‌اس‌یی این امکان را فراهم خواهد کرد تا روسای اچ‌اس‌یی به خرد و آگاهی جمعی برای برون‌رفت از مشکل‌ها دست یابند.

مدیرکل اچ‌اس‌یی وزارت نفت با بیان اینکه تعامل سازمان‌ها ‌و نهادها از جمله محیط‌زیست، سازمان کشتیرانی، وزارت بهداشت و ...با حوزه اچ‌اس‌یی افزایش یافته است، افزود: مشارکت و همکاری دیگر نهادها می‌تواند نقطه عطفی برای عملیاتی کردن فعالیت‌های حوزه اچ‌اس‌یی باشد.

مرتضوی به مقوله تولید صادرات‌محور اشاره و از حوزه اچ‌اس‌یی به عنوان عاملی تعیین کننده در آن یاد کرد و گفت: درخواست من از همه مدیران و روسای اچ‌اس‌یی این است که برنامه‌محور و هدفمند عمل کنند تا بتوان به نتایج قابل قبولی دست یافت.

مدیرکل اچ‌اس‌یی وزارت نفت به تجهیز سیستم اعلام اطفای حریق مخازن اشاره کرد و افزود: مراقبت از مخازن به‌ ‌ویژه مخازن هیدروکربور مایع از آن دست موضوع‌هایی است که باید مدیران به آن توجه داشته باشند.

کد خبر 296397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =