ضرورت حمایت فنی، حقوقی و مالی از سازندگان صنعت نفت

معاون امور تولید شرکت ملی نفت ایران بر لزوم حمایت فنی، حقوقی و مالی از سازندگان صنعت نفت تاکید کرد و معرفی نیازمندی‌های جدید صنعت نفت و حمایت همه جانبه از سازندگان داخلی را از جمله اهداف این نمایشگاه برشمرد.

به گزارش خبرنگار شانا، فرخ علیخانی امروز (جمعه، ٢٢ آذرماه) در آیین گشایش یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت و هفدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری در اهواز، اظهار کرد: نمایشگاه محلی برای عرضه توانمندی‌هاست و از همه سازندگان داخلی، شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها درخواست دارم که تمرکز اصلی آنها روی بخش هایتک باشد.

معاون شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه تولید ایمن و پایدار از جمله دستورکارهای اصلی این شرکت است، گفت: همسو با این الزام، باید اهدافمان در سایه یک تعامل دوجانبه میان مسئولان و دست اندرکاران دولتی و سازندگان داخلی محقق شود.

وی در ادامه به طرح بزرگ افزایش و نگهداشت تولید نفت و طرح ملی انتقال نفت خام گوره-جاسک اشاره و اظهار کرد: با توجه به ظرفیت کشور، این دو طرح در تمامی ابعاد از سوی سازندگان داخلی انجام می‎شود که بخش بزرگی از آن سهم شرکت‌های فعال در استان خوزستان است.

یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت و هفدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری بعدازظهر امروز (جمعه، ۲۲ آذرماه) با حضور غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، فرخ علیخانی، معاون تولید شرکت ملی نفت ایران، احمد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و دیگر مدیران ارشد و فعالان صنایع نفت و گاز فعالیت رسمی خود را آغاز کرد و ۲۵ آذرماه به کار خود پایان می‌دهد.

کد خبر 296474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =