نقش اثرگذار زنگنه در تقویت زیرساخت‌های پژوهشی صنعت نفت کشور

رئیس پژوهشگاه صنعت نفت به نقش اثرگذار زنگنه در شکل‌گیری و تقویت اکوسیستم‌های علمی و پژوهشی صنعت نفت در کشور از حدود دو دهه پیش تاکنون اشاره کرد و گفت: امروز هم با حمایت‌ها و پیگیری‌های ایشان، اکوسیستم نوآوری در این صنعت در حال شکل‌گیری است.

به گزارش خبرنگار شانا، جعفر توفیقی امروز (دوشنبه، ۲۵ آذرماه) در رویداد «پترولیوم تیکاف» در پژوهشگاه صنعت نفت، اظهار کرد: ایجاد رشته‌های مرتبط با صنعت نفت در دانشگاه‌های رتبه اول کشور، تلاش برای راه‌اندازی دانشکده‌های مهندسی نفت در دانشگاه‌ها، تلاش برای تجهیز آزمایشگاه‌ها و تقویت زیرساخت‌های علمی و در این دوره نیز امضای قراردادهای کلان با دانشگاه‌ها و حمایت از تقویت اکوسیستم نوآوری از جمله اقدام‌های اثرگذار مهندس زنگنه به شمار می‌رود.

وی گفت: طرح توسعه اکوسیستم نوآوری در صنعت نفت در تکمیل زنجیره‌های قبلی با پیگیری وزیر نفت در حال اجراست و در همین راستا امروز مرکز نوآوری پژوهشگاه صنعت نفت افتتاح می‌شود.

رئیس پژوهشگاه صنعت نفت به دستاوردهای پژوهشگاه صنعت نفت به‌ویژه در سال‌های اخیر اشاره و ابراز امیدواری کرد که این مجموعه بتواند نقش واقعی و اثرگذار خود را در توسعه اکوسیستم نوآوری در صنعت نفت ایفا کند.

کد خبر 296657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =