۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
  • کد خبر: 296693
پیام معاون وزیر نفت به مناسبت روز حمل‌ونقل

فرزین مینو، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در پیامی به مناسبت ۲۶ آذرماه، روز ملی حمل‌ونقل را گرامی داشت.

به گزارش شانا متن پیام به این شرح است:

فرا رسیدن ۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل  را که یادآور اخلاص، توانمندی و خودباوری فعالان عرصه حمل‌ونقل کشور طی پیام تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) می‌باشد را به تمامی فعالان موثر این حوزه اعم از مدیران، کارکنان و بالاخص رانندگان و همچنین برنامه‌ریزان و متخصصین این بخش از صنعت نفت  که نقش بسزایی در ارائه خدمات و رساندن حامل‌های انرژی برای توسعه و پیشرفت کشور ایفا نموده‌اند تبریک عرض می‌نمایم. امید است که با همدلی و همکاری بیش از گذشته و با بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های نهفته در بخش حمل‌ونقل صنعت نفت، کارنامه درخشانی را برای خدمات‌رسانی این بخش مخصوصا در عملیات‌های گسترده و  پیچیده صنعت نفت، گاز، پالایش و پخش و پتروشیمی بتوان ارائه نمود.

بدون تردید قابلیت‌ها و افق‌های متصور بر حوزه حمل‌ونقل صنعت نفت به گونه‌ای است که شکوفایی هر یک از بخش‌های این حوزه، وضعیت و شرایط نوینی را در صنعت نفت رقم خواهد زد که خود نشان‌دهنده عزم و اراده راسخ تلاشگران صنعت نفت به پشتوانه فعالان این بخش می‌باشد و بی‌تردید می‌تواند اثربخشی خود را در حماسه‌های ماندگار و سرنوشت‌ساز تمامی عملیات‌های اجرایی این صنعت عظیم نمایان سازد، کما اینکه در جریان عملیات‌های مختلف این صنعت از قبیل عملیات اکتشاف، استخراج، بهره‌برداری، انتقال، راه‌اندازی پالایشگاه‌ها، تعمیر و نگهداشت، حوادث پیش آمده و سرویس‌دهی به کارکنان صنعت نفت می‌توان تاثیرات آن را مشاهده نمود.

بر همگان روشن است که موضوع لجستیک و نقش بی‌بدیل حمل‌ونقل در این زنجیره بسیار حائز اهمیت بوده و بی تردید با اتکا به تکنولوژی‌ و تجهیزات پیشرفته، همراهی، همدلی، همکاری و همبستگی همه فعالان حوزه  مذکور بیش از پیش به سرانجام مقصود نائل خواهد آمد. امروز به لطف الهی حوزه حمل‌ونقل و بسترهای آن در صنعت نفت از چنان وسعت و گستره‌ای برخوردار است که ناباوران را در بهت و شگفتی فرو برده است. بار دیگر در بزرگداشت روز حمل‌ونقل با تاکید بر تلاش‌های صورت گرفته و با امید دریافت بزرگ‌ترین پاداش یعنی ایجاد رضایت خدمات‌گیرندگان از بخش حمل‌ونقل  صنعت نفت، از این رو متصدیان این حوزه میثاق دوباره می‌بندند تا از هیچ تلاشی در راه رسیدن به اهداف عالیه جمهوری اسلامی ایران دریغ ننمایند که «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق».

در پایان و با مغتنم شمردن این فرصت امیدوار است تصویری شایسته و درخور زحمتکشان این بخش به صنعت کشور ارائه گردد تا همکاران محترم با شناخت هر چه بیشتر خدمات و زحمات ارائه‌شده و میزان تاثیرگذاری این بخش مهم در فرآیندهای اجرایی، بیش از پیش یار و یاور دست‌اندرکاران آن برای دریافت خدمات بهینه و مورد انتظار باشند.

کد خبر 296693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =