نظام‌نامه برای بهینه‌سازی ناوگان حمل‌ونقل نفت تدوین شود

رئیس هماهنگی امور حمل‌ونقل وزارت نفت خواستار تدوین دستورعمل‌ و نظام‌نامه خاص به‌منظور استفاده بهینه از خودروهای مناسب و استاندارد، افزایش سطح ایمنی و کاهش هزینه‌ها شد.

به گزارش خبرنگار شانا، مصطفی اسلامی امروز (سه‌شنبه، ۲۶ آذرماه) در برنامه بزرگداشت روز حمل‌و نقل اظهار کرد: حمل و نقل یکی از مؤثرترین پشتیبانی کننده‌های فرآیندهای اصلی وزارت نفت در زنجیره تولید صیانتی با فعالیت‌های زیرساختی مهندسی، عملیاتی، فنی و اقتصادی در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی است.

وی از آمادگی کامل و حداکثری همکاران حوزه حمل‌ونقل صنعت نفت در فصل سرما خبر داد و افزود: با توجه به فرسودگی بیش از حد ناوگان حمل‌ونقل این صنعت، به حمایت مدیران ارشد در ارتباط با تأمین اعتبارات مالی و مجوزهای لازم به‌منظور نوسازی ناوگان نیاز است.

رئیس هماهنگی امور حمل‌ونقل وزارت نفت، بررسی نیازهای وسایل نقلیه شرکت‌های اصلی و تابع سازمان‌های وزارت نفت، تهیه طرح استاندارد وسایل نقلیه مورد استفاده، تدوین روش‌ها برای بهینه‌سازی فعالیت‌های این حوزه و تهیه و ابلاغ و دستورعمل‌ها، دریافت مجوزهای لازم برای خرید و فروش، شناسایی وسایل نقلیه فرسوده و از رده خارج کردن و فروش آنها در زمان مناسب و خرید و جایگزینی با خودروهای استاندارد را از مهم‌ترین مسئولیت‌های بخش هماهنگی امور حمل‌ونقل وزارت‌ نفت دانست.

کد خبر 296722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =