بازار محصولات پتروشیمی شفاف است

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: نقش تاثیرگذار دفتر توسعه صنایع پایین‌دستی سبب شده است تا شاهد بازاری شفاف باشیم، همچنین عرضه و تقاضای محصولات پتروشیمی هم‌اکنون به نحو مطلوبی مدیریت می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، بهزاد محمدی امروز (سه‌شنبه، ۲۶ آذرماه) در دیدار با رئیس و کارکنان دفتر توسعه صنایع پایین‌دستی پتروشیمی با تأکید بر اهمیت و حساسیت این واحد در ارتباط بین مجتمع‌های پتروشیمی و بخش‌های پایین‌دستی صنعت گفت: مدیریت و کارکنان دفتر توسعه صنایع پایین‌دستی با تلاش صادقانه و مستمر همواره یکی از پرکارترین و مهم‌ترین واحدهای شرکت ملی صنایع پتروشیمی هستند.

وی افزود: نقش تاثیرگذار دفتر توسعه صنایع پایین‌دستی سبب شده است تا شاهد بازاری شفاف باشیم و مدیریت عرضه و تقاضای محصولات پتروشیمی با توجه به همکاری و تعامل میان این دفتر با وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین بورس کالای ایران و نیز ارتباط مستمر با نهادهای نظارتی اکنون به نحو مطلوبی در حال انجام است.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی درباره نقش و مسئولیت‌های دفتر صنایع پایین‌دستی گفت: فعالیت‌های جاری باید به‌صورت علمی و تخصصی انجام شود تا کیفیت بالاتری محقق شود و درباره فعالیت‌های دیگر این دفتر نیز باید پروژه‌های تعریف شده تکمیل و به نتیجه برسد و مطالعات و ارزیابی‌های دقیق انجام شود.

محمدی تصریح کرد: مطالعه و رصد دقیق تحولات بین‌المللی در بازارهای جهانی باید با جدیت انجام شود تا برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای عرضه و تقاضا و نیز صادرات تحقق یابد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه حجم مسئولیت‌ها و کار سنگین همکاران در دفتر توسعه صنایع پایین‌دستی نیازمند حمایت بیشتری است، گفت: حضور نیروی انسانی کارآمد و متعهد با توجه به حساسیت فعالیت در این واحد بسیار تاثیرگذار است.  

رئیس دفتر توسعه صنایع پایین‌دستی و همچنین کارکنان این واحد ضمن تبیین شرح وظایف این دفتر درباره برنامه‌های آینده و بعضی از چالش‌های موجود در این بخش دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را مطرح کردند.

کد خبر 296726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =