تشریح فعالیت‌های نفت و گاز شرق برای رضایتمندی خانواده‌ کارکنان

مشاور امور زنان و خانواده شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق با تشریح فعالیت‌های این امور در دو سال اخیر، گفت: با مجموعه اقدام‌های انجام‌شده و در دست پیگیری، رضایتمندی خانواده‌های کارکنان این شرکت افزایش یافته است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق، فرنوش ذبیحی با اشاره به افزایش مشارکت همسران کارکنان در فعالیت‌های امور زنان و خانواده این شرکت، افزود: افتتاح مهدکودک نغمه با جدیدترین متدهای آموزشی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی خلاقانه و افتتاح آموزشگاه زبان‌های خارجه در شهرک نفت شهید تندگویان از جمله اقدام‌هایی است که با بهره‌مندی از توان داخلی و به‌کارگیری همسران کارکنان انجام شده است.

به گفته وی، تاسیس مهدکودک، افتتاح آموزشگاه زبان و برگزاری کلاس‌های متنوع در شهرک نفت سرخس افزون بر ایجاد شرایط مطلوب برای فرزندان کارکنان، سبب کاهش دغدغه خانواده‌ها و ایجاد روحیه همکاری در بین بانوان شده است و خوشبختانه شاهد افزایش رضایت نسبی در بین خانواده‌ها هستیم.

ذبیحی با اشاره به لزوم افزایش شور و نشاط در خانواده‌ها و ترویج فرهنگ ورزش همگانی، برگزاری برنامه‌هایی نظیر پیاده‌روی و صرف صبحانه خانوادگی، حضور در گلزار شهدای شهرستان و تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های ارزشمند آنان را از جمله برنامه‌های انجام‌شده برای خانواده‌های ساکن در شهرستان سرخس برشمرد.

وی ادامه داد: برگزاری کلاس‌های هنری متنوع و پرکاربرد همراه با اعطای گواهینامه فنی و حرفه‌ای ویژه همسران، اقدام‌های عمرانی و تجهیز مدارس و مهدکودک، خرید و نصب پکیج‌های بازی در شهرک‌های نفت، برگزاری مسابقات مختلف، برگزاری جشنواره غذا، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و آثار هنری، برگزاری دوره‌های آموزشی روان‌شناسی و مشاوره‌های خصوصی روان‌شناختی، کمک به محرومان و تهیه چند نوبت جهیزیه عروس برای خانواده‌های محروم و تحت حمایت، انتخاب نماینده امور بانوان در شهرک‌های نفت سرخس، برپایی کارگاه‌های آموزشی برای بانوان شاغل و همسران، برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه فرزندان، پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه به بانوان شاغل و ... تنها بخشی از اقدام‌ها و فعالیت‌های انجام‌شده در حوزه زنان و خانواده در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق است.

ذبیحی همچنین به رسالت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق در حوزه مسئولیت اجتماعی (CSR) اشاره کرد و فراهم کردن شرایط برخورداری خانواده‌های غیرشرکتی از امکانات آموزشی شهرک‌ها، طبخ غذای گرم برای روستاهای سیل‌زده اطراف شهرستان سرخس از سوی بانوان شاغل و همسران همکاران و... را  از جمله اقدام‌ها در این حوزه برشمرد.

وی ضمن ابراز خرسندی از شرایط جدید به‌وجود آمده در شهرک‌های نفت سرخس و افزایش میزان رضایت خانواده‌ها عنوان کرد: خوشبختانه به یاری خداوند و با حمایت مدیرعامل شرکت توانستیم در راستای ایجاد شرایط مطلوب برای خانواده‌ها فعالیت‌های گسترده‌ای انجام دهیم و شاهد افزایش شور و نشاط در بین خانوده‌ها باشیم.

ذبیحی اظهار کرد: این امور با هدف ایجاد تعامل بیشتر، انتقال تجربیات و آشنایی با فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده در این شرکت، نخستین نشست مشاوران امور زنان و خانواده شرکت نفت مناطق مرکزی و شرکت‌های تابع را نیز با حضور مشاور امور زنان و خانواده شرکت ملی نفت ایران در مشهد برگزار کرد.

کد خبر 296844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =