عرضه کود گوگرد بنتونیتی پالایشگاه هاشمی‌نژاد در نمایشگاه جامع صنعت کشاورزی

پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد، محصول کود گوگرد بنتونیتی خود را در هجدهمین نمایشگاه جامع صنعت کشاورزی در اصفهان عرضه کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدمجید منبتی، مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد درباره حضور پالایشگاه خانگیران در هجدهمین نمایشگاه جامع صنعت کشاورزی گفت: پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد بزرگ‌ترین تولیدکننده گوگرد کشور است، به‌گونه‌ای که روزانه بیش از ۲ هزار تن گوگرد در این مجتمع تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه کارشناسان پالایشگاه هاشمی‌نژاد در راستای انتقال تجربیات، توانمندی‌ها، توسعه بازار و معرفی محصولات جانبی پالایشگاه (کود گوگرد بنتونیتی) به بازار داخلی، در این نمایشگاه تخصصی حضور یافتند، اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف معرفی ظرفیت‌های موجود در بخش کشاورزی، ایجاد فرصت‌ برای شناسایی و برقراری ارتباط با شرکت‌های معتبر داخلی، آشنایی با آخرین دستاوردها و فناوری‌های تخصصی ارائه‌شده از سوی غرفه‌داران حاضر در نمایشگاه، بهره‌گیری گسترده از تبلیغات در راستای افزایش اعتبار و بررسی شرایط امکان صدور محصولات کشاورزی به خارج از کشور برگزار شده است.

به گفته منبتی، در زمان برگزاری این نمایشگاه، تعداد زیادی از فعالان صنعت کشاورزی از غرفه شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد بازدید کردند و خواستار خرید محصول کود گوگرد بنتونیتی این مجتمع گازی شدند.

کد خبر 296930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =