شرکت ملی حفاری آماده امدادرسانی به مناطق دچار آبگرفتگی در خوزستان است

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: شرکت ملی حفاری به‌طور برخط با استاندار و ستاد بحران استان خوزستان در ارتباط و آماده امدادرسانی به مناطق دچار آبگرفتگی است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سیدعبدالله موسوی، مدیرعامل این شرکت با اشاره به دستور وزیر نفت مبنی بر بسیج امکانات صنعت نفت برای ارائه خدمات به مردم در معرض سیلاب در خوزستان اظهار کرد: این شرکت به‌عنوان یکی از اعضای ستاد بحران استان تلاش کرده حسب نیاز در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به امدادرسانی به مناطق درگیر سیلاب اقدام کند.

وی تصریح کرد: شرکت ملی حفاری در نخستین گام دو دستگاه پمپ فشار قوی (پمپ تراک) به کوت عبدالله منتقل و با ایجاد ۵۰۰ متر شبکه فولادی، کار جمع‌آوری و پمپاژ آب‌های سطحی به رودخانه کارون را آغاز کرد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران افزود: این شرکت با اعزام ۵۰ نفر از کارکنان عملیاتی و پشتیبانی و شماری پمپ‌ سنگین و رودخانه‌ای در مدت زمان هفت روز کار شبانه‌روزی، موفق به جمع‌آوری ۲۲ میلیون لیتر آب‌های سطحی از خیابان‌ها و معابر شد.

موسوی گفت: شرکت ملی حفاری به‌طور برخط با استاندار و ستاد بحران استان در ارتباط است و برای انجام مسئولیت‌های اجتماعی آمادگی کامل دارد.

کد خبر 296941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =