پیام تسلیت دبیر و نایب رئیس مجمع وزیران ادوار برای شهادت سردار سلیمانی

دبیر و نایب رئیس مجمع وزیران ادوار در پیامی شهادت سردار قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش شانا، متن پیام غلامرضا شافعی، دبیر و نایب رئیس مجمع وزیران ادوار به این شرح است:

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلا".

درود و سلام خدا بر روح متعالی سردار رشید اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی که موجب عزت و افتخار اسلام و ایران بود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که تجلی اراده ملی برای حراست از دستاوردهای انقلاب است، از روزهای اول پیدایش با گروه‌های تروریستی داخلی و خارجی، رودرو بوده و مردانه از شرف و حیثیت ملی و میهنی کشور دفاع کرده و افتخار آفریده است.

سپهبد قاسم سلیمانی، از بدو پیدایش این شجره طیبه با حضور فعال در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل با دشمن بعثی، گروه‌ها و جریان‌های تجزیه‌طلب در مرزهای کشور و در نهایت مبارزه و نابودی داعش (این فرزند نامشروع آمریکا و اسرائیل) در منطقه باعث ایجاد کینه‌ای عمیق در این بزدلان شد.

مطمئنا این اقدام ناجوانمردانه آمریکا، ظرفیت بالاگرفتن درگیری‌ها و منازعات بی پایانی را دارد. در چنین فضایی، ایران، بی‌گمان با حفظ ابتکار عمل حق انتقام و اقدام متقابل را برای خود حفظ می‌کند.

تلاش‌ها و مجاهدت این سرباز اسلام بر مردم منطقه پوشیده نیست و این عروج ملکوتی باعث حزن و اندوه میلیون‌ها انسان آزاده در دنیا و منطقه و همزمان موجب شادی دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب شد.

مجمع وزیران ادوار با تجلیل از مجاهدت‌ها، اخلاص و ایثارگری‌های این شهید شاهد که با همه نیروهای انقلاب رابطه‌ای صمیمانه داشت و شخصیتی فراجناحی و فدایی اسلام و انقلاب بود و ضمن تبریک و تسلیت شهادت ایشان به رهبری معظم انقلاب، خانواده معزز وی، عموم مردم ایران و جریان‌های مقاومت در اقصی نقاط جهان، انزجار خود را از اقدام خصمانه و ددمنشانه رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام و اطمینان دارد که این حرکت بزدلانه او از طرف مجاهدان و جریان‌های مقاومت در منطقه و ایران بی‌پاسخ باقی نخواهد ماند ... إِنَّ مَوْعِدَهُمُ الصُّبْحُ ۚ أَلَیْسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ.

کد خبر 297342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =