نفت ۱۲۰ میلیارد ریال برای تامین آب آشامیدنی غیزانیه هزینه می‌کند

شرکت‌های ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند که بر مبنای آن، شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز کارون و مارون ۱۲۰ میلیارد ریال برای احداث خط لوله تامین آب آشامیدنی روستاهای بخش شرقی غیزانیه هزینه خواهند کرد.

به گزارش شانا، شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز کارون و مارون به نمایندگی از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و همسو با اهداف مسئولیت‌های اجتماعی، متعهد شدند ۱۲۰ میلیارد ریال برای احداث خط لوله تامین آب آشامیدنی روستاهای بخش شرقی غیزانیه هزینه کنند.

به گزارش شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان از حسن همکاری این شرکت در تامین اعتبار این پروژه قدردانی کرد و گفت: از سال ۹۶ که کارهای اجرایی این پروژه آغاز شد، مناطق نفت‌خیز جنوب با تمام توان وارد عمل شد، اما با تاخیری که به‌وجود آمد این پروژه مشمول گذشت زمان و افزایش قیمت‌ها شد و به سرانجام نرسید.

شریعتی اظهار کرد: این بار به همت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان، پروژه در موعد مقرر به انجام رسیده و تلاش خواهد شد در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: انتظار می‌رود مسئولان و بخشدار منطقه کمک‌های متعدد و اقدام‌های موثر نفت به مناطق کم برخوردار را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

احمد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب نیز در آیین امضای این تفاهم‌نامه با بیان اینکه در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی و در حد بضاعت کمک‌های لازم را به ساکنان اطراف تاسیسات صنعت نفت داشته‌ایم، تصریح کرد: افزون بر تامین اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریالی برای این پروژه، شرکت‌های بهره‌برداری کارون و مارون در چند سال گذشته با اجاره و اختصاص تانکرهای آبرسانی در زمینه تامین آب روستاهای بخش شرقی غیزانیه خدمت‌رسانی مستمر داشته‌اند.

وی همچنین ضمن تشریح دیگر فعالیت‌ها و خدمات صنعت نفت به روستاها و مناطق پیرامونی تاسیسات، خواهان رعایت بیشتر ایمنی و حریم خطوط لوله حامل نفت و گاز شد و گفت: از مسئولان محلی انتظار داریم در راستای رعایت ایمنی و حفظ سلامت مردم، خطرات نزدیک شدن به خطوط لوله و ورود به حریم تاسیسات و خطوط را به مردم یادآور شده و شرکت را در تحقق این مهم یاری کنند.

کد خبر 297388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =