کاشت ۶۰۰ اصله نهال پیرامون دستگاه‌های حفاری در روز ملی هوای پاک

کارکنان دستگاه‌های حفاری شرکت ملی حفاری ایران مستقر در مناطق عملیاتی با همکاری واحد محیط زیست مدیریت اچ‌اس‌یی شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت ۲۹ دی‌ماه روز ملی هوای پاک ۶۰۰ اصله نهال پیرامون دکل‌ها، اردوگاه‌ها و روستاهای همجوار کاشتند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، مریم حمیداوی، سرپرست واحد محیط زیست این شرکت گفت: این برنامه همه ساله در راستای اهتمام به حفاظت از محیط زیست و اهمیت غرس درخت در موقعیت دستگاه‌های حفاری انجام می‌شود.

وی افزود: این حرکت ارزشمند همچنین به‌منظور پاسخگویی به تعهدهای زیست محیطی و اجرایی قوانین و مقررات مربوط با توجه به فرهنگ‌سازی به عمل آمده در بخش‌های مختلف شرکت به شکل حرکتی خودجوش درآمده است.

وی با بیان اینکه از سال ۹۱ تاکنون از سوی واحد محیط زیست شرکت نسبت به کاشت نهال در اطراف ۴۰ دستگاه حفاری اقدام شده است، اظهار کرد: تهیه پاورپوینت و پوسترهای آموزشی، برگزاری مسابقات، راهنمایی و نحوه مدیریت و جلوگیری از آلودگی هوا در محیط‌های کارگاهی و دستگاه‌ها از دیگر اقدام‌های این واحد است.

حمیداوی گفت: همچنین تعدادی نهال نیز بین ساکنان منطقه جفیر توزیع شد.

شرکت ملی حفاری ایران در سال‌های اخیر بیش از ۷۰۰ هزار متر مربع فضای سبز پیرامون ساختمان‌های اداری، مسکونی، کارگاه‌های عملیاتی و پشتیبانی و اردوگاه‌های دستگاه‌های حفاری ایجاد کرده است.

کد خبر 297873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =